אופטימזציה
-
שלום לכולם יש לי טאבלט מאלי אקספרס שבכל הדלקה שלו כותב לי שהוא עושה אופימזציה לאפליקציות וזה לוקח איזה שתי דקות איך מבטלים את זה ומה זה אומר
-
@אליה-13 אופימזציה זה כאילו משדרג וזה עושה בדרך כלל כשמשדרגים עם רוט למשל אפליקציה לסיסטם
-
@שוקי-סגל כתב באופטימזציה:
@אליה-13 למה מישהו אצביע לי -1 זה לא נכון???
זה היה אני נלחץ לי בטעות ומייד הסרתי
מתנצל -
@שוקי-סגל כתב באופטימזציה:
@אליה-13 למה מישהו אצביע לי -1 זה לא נכון???
זה היה אני נלחץ לי בטעות ומייד הסרתי
מתנצל@ראובן-שבתי לפחות עכשיו תן לו לייק
-
@שוקי-סגל כתב באופטימזציה:
@אליה-13 למה מישהו אצביע לי -1 זה לא נכון???
זה היה אני נלחץ לי בטעות ומייד הסרתי
מתנצל@ראובן-שבתי כתב באופטימזציה:
@שוקי-סגל כתב באופטימזציה:
@אליה-13 למה מישהו אצביע לי -1 זה לא נכון???
זה היה אני נלחץ לי בטעות ומייד הסרתי
מתנצלמה זה משנה זה לא החיים
העיקר:
מה שרציתי לדעת זה למה לא צדקתי הכל בסדר!!!!!!!!!!! -
@ראובן-שבתי כתב באופטימזציה:
@שוקי-סגל כתב באופטימזציה:
@אליה-13 למה מישהו אצביע לי -1 זה לא נכון???
זה היה אני נלחץ לי בטעות ומייד הסרתי
מתנצלמה זה משנה זה לא החיים
העיקר:
מה שרציתי לדעת זה למה לא צדקתי הכל בסדר!!!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

