באג | ווצאפ למחשב לא נפתח לי
-
משום מה זה נשאר לי תקוע על המסך הזה
אם מישהו יכול לעזור לי -
משום מה זה נשאר לי תקוע על המסך הזה
אם מישהו יכול לעזור לי@davidkrasnit יש סינון?
-
@davidkrasnit יש סינון?
@ראובן-שבתי כן נטספארק
-
@ראובן-שבתי כן נטספארק
@davidkrasnit כתב בבאג | ווצאפ למחשב לא נפתח לי:
@ראובן-שבתי כן נטספארק
לא מכיר את הסינון ששלהם בטוח שהם מאפשרים ווצאפ? (אני מאמין שכן אבל אני לא יודע)
-
@davidkrasnit כתב בבאג | ווצאפ למחשב לא נפתח לי:
@ראובן-שבתי כן נטספארק
לא מכיר את הסינון ששלהם בטוח שהם מאפשרים ווצאפ? (אני מאמין שכן אבל אני לא יודע)
@ראובן-שבתי לא בדקתי באופן ספציפי אבל ווצאפ ווב (בדפדפן) כן נפתח לי
-
@ראובן-שבתי לא בדקתי באופן ספציפי אבל ווצאפ ווב (בדפדפן) כן נפתח לי
@davidkrasnit כנראה הסינון..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות