בירור | האם יש כזה דבר של המרת אפליקצייה שתעבוד גם באדרואיד 4
-
@יאיר-2 כתב בבירור | האם יש כזה דבר של המרת אפליקצייה שתעבוד גם באדרואיד 4:
יש עוד אופציה או שזה היחידה (כי זה לא עובד)
באיזו אפליקציה מדובר? יכול להיות שיש אותה גם לאנדרואיד נמוך יותר.
@יאיר-2 כתב בבירור | האם יש כזה דבר של המרת אפליקצייה שתעבוד גם באדרואיד 4:
ולווינדוס יש אפשרות?
לא הבנתי.
-
@יאיר-2 כתב בבירור | האם יש כזה דבר של המרת אפליקצייה שתעבוד גם באדרואיד 4:
יש עוד אופציה או שזה היחידה (כי זה לא עובד)
באיזו אפליקציה מדובר? יכול להיות שיש אותה גם לאנדרואיד נמוך יותר.
@יאיר-2 כתב בבירור | האם יש כזה דבר של המרת אפליקצייה שתעבוד גם באדרואיד 4:
ולווינדוס יש אפשרות?
לא הבנתי.
-
@יאיר-2 אתה רוצה לפתוח אפליקציה בווינדוס?(אם התשובה היא כן אז אתה צריך אימלטור)
-
ש שמואל 8 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות