בקשה | אם אפשר להעלות את התוכנה
-
תגובה: רוט לשיאומי התוכנה שעושה רוט אחרי המצב מפתחים לא נמצאת בקישור אם אפשר להעלות אותה או לשלוח לי אני ישמח
-
תגובה: רוט לשיאומי התוכנה שעושה רוט אחרי המצב מפתחים לא נמצאת בקישור אם אפשר להעלות אותה או לשלוח לי אני ישמח
-
@לומדעס כתב בלהורדה | אם אפשר להעלות את התוכנה:
@שוקי-סגל תביא קישור לתוכנה
https://drive.google.com/open?id=1341iewacfqnMoLd38QbX3zqfudwMnw-S זה מה שיש שמה
-
@לומדעס כתב בלהורדה | אם אפשר להעלות את התוכנה:
@שוקי-סגל תביא קישור לתוכנה
https://drive.google.com/open?id=1341iewacfqnMoLd38QbX3zqfudwMnw-S זה מה שיש שמה
-
תגובה: רוט לשיאומי התוכנה שעושה רוט אחרי המצב מפתחים לא נמצאת בקישור אם אפשר להעלות אותה או לשלוח לי אני ישמח
@שוקי-סגל כתב בלהורדה | אם אפשר להעלות את התוכנה:
תגובה: רוט לשיאומי התוכנה שעושה רוט אחרי המצב מפתחים לא נמצאת בקישור אם אפשר להעלות אותה או לשלוח לי אני ישמח
היית צריך לעשות בקשה ולא הורדה!
-
@שוקי-סגל כתב בלהורדה | אם אפשר להעלות את התוכנה:
@לומדעס לכן אני צריך שמישהו יעלה
בבקשה:fa6833e5-98af-44d2-9688-4b9b44c0b99a-qin 1 בלבד שיאומי.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות