עזרה | שגיאה בסיום צריבת רום-סטוק לדגם SM-G130M
-
אקדים ואומר שאני בור בכל הנושא ששמו צריבה לסמסונג
צרבתי עם אודין את הקובץ ש @שמואל הביא כאן אך הצריבה נכשלה אחרי דקה, חיפשתי בפורום והבנתי שהייתי צריך לפתוח OME והפיתרון זה לצרוב רום-סטוק, לשם העיניין הורדתי את הקובץ (של ארגנטינה) מכאן תכלס הצריבה נכשלה לי ממש בסוף הצריבה, מצורף תמונה
תודה מראש לעוזרים @אלישי (סליחה על התיוג)

-
Y Ykingsmart סימן נושא זה כשאלה ב
-
אקדים ואומר שאני בור בכל הנושא ששמו צריבה לסמסונג
צרבתי עם אודין את הקובץ ש @שמואל הביא כאן אך הצריבה נכשלה אחרי דקה, חיפשתי בפורום והבנתי שהייתי צריך לפתוח OME והפיתרון זה לצרוב רום-סטוק, לשם העיניין הורדתי את הקובץ (של ארגנטינה) מכאן תכלס הצריבה נכשלה לי ממש בסוף הצריבה, מצורף תמונה
תודה מראש לעוזרים @אלישי (סליחה על התיוג)

-
@Ykingsmart בדקת את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות