בעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
בעיקרון יש לך את הקובץ zim ש @EEE הכין
@האדם-החושב תודה איפה ??
-
@האדם-החושב תודה איפה ??
@איש_אחד כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@האדם-החושב תודה איפוא ??
-
@איש_אחד כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@האדם-החושב תודה איפוא ??
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@איש_אחד כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@האדם-החושב תודה איפוא ??
זה יכול להתאים לנוקיה?
-
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@איש_אחד כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@האדם-החושב תודה איפוא ??
זה יכול להתאים לנוקיה?
-
-
@יוסי-הגאון כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
@צצצצצ כתב בבעיה | הורדה תורת אמת בדפדפן:
אתה מתכוין לC2, 208 וכד'?
כן
הקבצי HTML יעבדו (ספרים גדולים אולי לא כי המעבד לא מספיק חזק) אבל הקובץ ZIM ממש לא יעבוד..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות