בעיה | התקנתי WSA ואני לא מצליח להתקין אפליקציות
-
@אליהו-ה כתב בבעיה | התקנתי WSA ואני לא מצליח להתקין אפליקציות:
אני מנסה להתקין אפליקצייה הוא נותן לי חלון כזה:

.
ובתוכנה עצמה יש לי חלון כזה:

אתה יודע שזה לא WSA נכון?
-
@אליהו-ה כתב בבעיה | התקנתי WSA ואני לא מצליח להתקין אפליקציות:
אני מנסה להתקין אפליקצייה הוא נותן לי חלון כזה:

.
ובתוכנה עצמה יש לי חלון כזה:

אתה יודע שזה לא WSA נכון?
@A0533057932 אינני מתמצא בזה כלל.
אתמול עברתי לווינדוס 11 וניסיתי להגדיר שיפתח קובצי APK לפי המדריך שלך ולא הצלחתי.
אדרבה, אולי תעזור לי להגדיר את הדבר הנכון. -
-
@אליהו-ה
אתה צריך לחפש ב"התחל" תוכנה בערך בשם "הגדרות מערכת אנדרואיד" משהו כזה..
ושם תמצא את ההגדרותוגם תגדיר שמה את משאבי מערכת לרציפים.
-
@אליהו-ה כתב בבעיה | התקנתי WSA ואני לא מצליח להתקין אפליקציות:
תודה לכולם, הסתדרתי.
ב"ה שהסתדרת, אבל לדעתי תתקין את זה:
https://www.microsoft.com/store/productId/9P2JFQ43FPPG
כבר כתבתי את זה היכן שהוא. זה במקום התוכנה הבעייתית ההיא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

