בעיה | סינון מולטימדיה ברכב
-
@Tיו_ כתב בבעיה | סינון מולטימדיה ברכב:
@ראובן-שבתי @משהקפלן @מיישה החסימה שלהם לא שווה כלום נקודה אני עשיתי אותה היא נפתחת לעיתים תקופות ואז הסים הוא רגיל לכל דבר ועניין בושה לקרוא לזה סינון נקודה
על מי אתה מדבר?
על 019?
כתבו את זה 10 לפניך בפוסטים הקודמים.@מיישה כתב בבעיה | סינון מולטימדיה ברכב:
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | סינון מולטימדיה ברכב:
@Tיו_ כתב בבעיה | סינון מולטימדיה ברכב:
@ראובן-שבתי @משהקפלן @מיישה החסימה שלהם לא שווה כלום נקודה אני עשיתי אותה היא נפתחת לעיתים תקופות ואז הסים הוא רגיל לכל דבר ועניין בושה לקרוא לזה סינון נקודה
אז לך זה לא טוב
זה תלוי במכשירים
אצלי עובד פרפקט
וגם כשנופל לי לפעמים החסימה זה לא נופל לגמרי אלא רק עובר למסך הבית הרגיל,
מה שאומר שעדיין אני לא יכול להכנס לשום מקום כי זה לא ברשימה הלבנההוא לא נראה לי מדבר על החסימה של קידס פלייס, נראה לי שהוא מדבר על החסימה של 019 לא?
כנראה
דרך אגב גם אני כתבתי איפשהוא שזה לא עובד טוב
אולי אפילו פה בשרשור אין לי כוח לחפש
ברור שאסור לסמוך על זה, אלא רק כתוספת -
אם הבעיה היא הויי פיי
יש פתרון מכני שניסיתי ועובד אבל אם הסתייגות
פשוט להוציא את האנטנה של הויי פיי באופן מכני(מאחוריי המולטימדיה)
ואז קולט רק במטרים הקרובים (וזו ההסתייגות...)
ואז אפשר להשתמש אם סטיק של נטפרי אלחוטי -
למה לא ללכת למתקין של אאוטנט?
במקום כל הכאב ראש הזה
זה גם לא יקר מדי
הודות למיישה היקר שיצר את קבוצת סינון הרכבים -
@אבי-טל מה הכוונה בשבילך
והממשק נהיה ממש נחמד
אבל עכ"פ אני לא מכריח כמובןבכל מקרה אפשרות אחרת היא להתקין קיידרואיד אם יש ברכב ניפוי באגים אלחוטי או להתחבר עם מחשב לפי מי שאמר כאן שאפשר
-
@אבי-טל מה הכוונה בשבילך
והממשק נהיה ממש נחמד
אבל עכ"פ אני לא מכריח כמובןבכל מקרה אפשרות אחרת היא להתקין קיידרואיד אם יש ברכב ניפוי באגים אלחוטי או להתחבר עם מחשב לפי מי שאמר כאן שאפשר
-
@אבי-טל מה הכוונה בשבילך
והממשק נהיה ממש נחמד
אבל עכ"פ אני לא מכריח כמובןבכל מקרה אפשרות אחרת היא להתקין קיידרואיד אם יש ברכב ניפוי באגים אלחוטי או להתחבר עם מחשב לפי מי שאמר כאן שאפשר
-
@אבי-טל אם המחשב מזהה את המולטימדיה אז אתה יכול להתקין קיידרואיד
קוד ניפוי באגים תנסה: john @ tw-desktop ואם לא עובד תנסה בלי רווחים
-
@יוסי-לוי כתב בבעיה | סינון מולטימדיה ברכב:
@אבי-טל אם המחשב מזהה את המולטימדיה אז אתה יכול להתקין קיידרואיד
קוד ניפוי באגים תנסה: john @ tw-desktop ואם לא עובד תנסה בלי רווחים
לא עובד בשני האופציות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות