דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. תוכניות קווי סלולר
  4. בירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר

בירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכניות קווי סלולר
51 פוסטים 8 כותבים 3.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 8 8503524

    @A0533057932 הוא שאל על האופציות
    וכן volte 4g כן קיים בכשר

    י מנותק
    י מנותק
    ישראל88
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @8503524
    אני מבין שסופו של דבר זו מחלוקת הפוסקים
    אבל אחזור על שאלתי האם מישהו מכיר מאן דהוא שיכול לעשות בקו כשר ומכשיר לא כשר, אופציה שיפעלו שיחות VOLTE & WI FI CALLING? בתשלום כמובן

    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל88

      @8503524
      אני מבין שסופו של דבר זו מחלוקת הפוסקים
      אבל אחזור על שאלתי האם מישהו מכיר מאן דהוא שיכול לעשות בקו כשר ומכשיר לא כשר, אופציה שיפעלו שיחות VOLTE & WI FI CALLING? בתשלום כמובן

      8 מנותק
      8 מנותק
      8503524
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #38

      @ישראל88 רק VOLTE בהוט מובייל

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 8 8503524

        @ישראל88 רק VOLTE בהוט מובייל

        י מנותק
        י מנותק
        יאיר 32
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @8503524 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

        @ישראל88 רק VOLTE בהוט מובייל

        בהוט מובייל כן יש?

        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יאיר 32

          @8503524 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

          @ישראל88 רק VOLTE בהוט מובייל

          בהוט מובייל כן יש?

          8 מנותק
          8 מנותק
          8503524
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          @יאיר-32 כן

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 8 8503524

            @יאיר-32 כן

            י מנותק
            י מנותק
            יאיר 32
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @8503524 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

            @יאיר-32 כן

            לי אין
            שיאומי המילטון
            זה מתחבר ל4 ובשיחות חוזר ל3

            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יאיר 32

              @8503524 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

              @יאיר-32 כן

              לי אין
              שיאומי המילטון
              זה מתחבר ל4 ובשיחות חוזר ל3

              8 מנותק
              8 מנותק
              8503524
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @יאיר-32 טוקמן ?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 8 8503524

                @יאיר-32 טוקמן ?

                י מנותק
                י מנותק
                יאיר 32
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #43

                @8503524
                לא

                8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יאיר 32

                  @8503524
                  לא

                  8 מנותק
                  8 מנותק
                  8503524
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 8503524
                  #44

                  @יאיר-32 צריך להפעיל את הVOLTE בהגדרות

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 8 8503524

                    @יאיר-32 צריך להפעיל את הVOLTE בהגדרות

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יאיר 32
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #45

                    @8503524 לא עוזר
                    אולי המילטון חסמו את זה

                    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יאיר 32

                      @8503524 לא עוזר
                      אולי המילטון חסמו את זה

                      8 מנותק
                      8 מנותק
                      8503524
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #46

                      @יאיר-32 אנדיקציה נכונה תהיה לך כשתנסה עם הסים שלך בטלפון דור 4 אחר /4*4 215 וכדו
                      אולי זה לא מופעל אצלך ואלי באמת בהמילטון א"א

                      י M 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • 8 8503524

                        @יאיר-32 אנדיקציה נכונה תהיה לך כשתנסה עם הסים שלך בטלפון דור 4 אחר /4*4 215 וכדו
                        אולי זה לא מופעל אצלך ואלי באמת בהמילטון א"א

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יאיר 32
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #47

                        @8503524 שם גם כשר עובד על 4

                        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יאיר 32

                          @8503524 שם גם כשר עובד על 4

                          8 מנותק
                          8 מנותק
                          8503524
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #48

                          @יאיר-32 כן כן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 8 8503524

                            @יאיר-32 אנדיקציה נכונה תהיה לך כשתנסה עם הסים שלך בטלפון דור 4 אחר /4*4 215 וכדו
                            אולי זה לא מופעל אצלך ואלי באמת בהמילטון א"א

                            M מנותק
                            M מנותק
                            mkmk
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #49

                            @8503524 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

                            @יאיר-32 אנדיקציה נכונה תהיה לך כשתנסה עם הסים שלך בטלפון דור 4 אחר /4*4 215 וכדו
                            אולי זה לא מופעל אצלך ואלי באמת בהמילטון א"א

                            בהמילטון לא עובד דור 4
                            בנוקיה 215 וב 4X4 עובד מצוין

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M mkmk

                              @8503524 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

                              @יאיר-32 אנדיקציה נכונה תהיה לך כשתנסה עם הסים שלך בטלפון דור 4 אחר /4*4 215 וכדו
                              אולי זה לא מופעל אצלך ואלי באמת בהמילטון א"א

                              בהמילטון לא עובד דור 4
                              בנוקיה 215 וב 4X4 עובד מצוין

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוסי1212
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #50

                              @mkmk אם Nokia 2720 Flip

                              עובד על שיחות וויפי ובאיזה חברה?

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יוסי1212

                                @mkmk אם Nokia 2720 Flip

                                עובד על שיחות וויפי ובאיזה חברה?

                                M מנותק
                                M מנותק
                                mkmk
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                @יוסי1212 כתב בבירור | שיחות volte 4g ו wi fi calling במספר כשר:

                                @mkmk אם Nokia 2720 Flip

                                עובד על שיחות וויפי ובאיזה חברה?

                                כן. אבל רק הוט מובייל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר