בקשה | דריברים למחשב לנובו
-
יש לי בעיה באפשרות לגלול באמצעות הלוח מגע, מישהו יכול לעלות דריברים מתאימים?
נ.ב חיפשתי בפורם ולא מצאתי.
-
@יוסי5783
איזה מחשב יש לך לא כל המחשבים תומכים בזה@אני-אני-אני זה לא הבעיה.
-
@אני-אני-אני זה לא הבעיה.
-
@יוסי5783
ווינדוס לא נותן לך בעדכונים?? כנראה שזה לא תומך@אני-אני-אני המחשב הוא לנובו T470
-
@אני-אני-אני המחשב הוא לנובו T470
-
יש לי בעיה באפשרות לגלול באמצעות הלוח מגע, מישהו יכול לעלות דריברים מתאימים?
נ.ב חיפשתי בפורם ולא מצאתי.
-
יש לי בעיה באפשרות לגלול באמצעות הלוח מגע, מישהו יכול לעלות דריברים מתאימים?
נ.ב חיפשתי בפורם ולא מצאתי.
@יוסי5783 כתב בבקשה | דריברים למחשב לנובו:
יש לי בעיה באפשרות לגלול באמצעות הלוח מגע, מישהו יכול לעלות דריברים מתאימים?
נ.ב חיפשתי בפורם ולא מצאתי.
https://apps.microsoft.com/store/detail/lenovo-vantage/9WZDNCRFJ4MV?hl=he-il&gl=il&icid=CNavAppsWindowsApps
תתקין את התוכנה הנ"ל
תוכנה רשמית של לנובו לדרייבריים רשמיים ולתחזוקת המחשב -
י יוסי5783 סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות