נעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?
-
@מוגן אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@שמעון-לאופר באם לא מוגדר קוד השלוחה אי אפשר לשנות את המאפיינים את תכתוב כך
type=menu_star -
@מוגן תודה אבל זו בדיוק הבעיה שאין לי בכלל כוכבית בשביל להגדיר אותה..
-
@מוגן אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@שמעון-לאופר באם לא מוגדר קוד השלוחה אי אפשר לשנות את המאפיינים את תכתוב כך
type=menu_star@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
type=menu_star
כיצד אני פותח שלוחה?
הוא מבקש ממני מספר שלוחה הרי -
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
type=menu_star
כיצד אני פותח שלוחה?
הוא מבקש ממני מספר שלוחה הרי@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
type=menu_star
כיצד אני פותח שלוחה?
הוא מבקש ממני מספר שלוחה הריאין לך שלוחה בשם star?
(זה שם שלוחת כוכבית) -
@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
type=menu_star
כיצד אני פותח שלוחה?
הוא מבקש ממני מספר שלוחה הריאין לך שלוחה בשם star?
(זה שם שלוחת כוכבית)@QJDTOP זהו שאין לי
מה זה יכול להיות???? -
@QJDTOP זהו שאין לי
מה זה יכול להיות????@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP זהו שאין לי
מה זה יכול להיות????כלום תיצור שלוחה
-
@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP זהו שאין לי
מה זה יכול להיות????כלום תיצור שלוחה
@QJDTOP כן אבל כשאני יוצר שלוחה ובוחר בתפריט כוכבית זה כותב לי לתת מספר נכון?
מה אני כותב שם? -
@QJDTOP כן אבל כשאני יוצר שלוחה ובוחר בתפריט כוכבית זה כותב לי לתת מספר נכון?
מה אני כותב שם?@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP כן אבל כשאני יוצר שלוחה ובוחר בתפריט כוכבית זה כותב לי לתת מספר נכון?
מה אני כותב שם?Star
-
@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP כן אבל כשאני יוצר שלוחה ובוחר בתפריט כוכבית זה כותב לי לתת מספר נכון?
מה אני כותב שם?Star
@QJDTOP במאפיינים גם? או רק בהגדרת שלוחה?
-
@QJDTOP במאפיינים גם? או רק בהגדרת שלוחה?
@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP במאפיינים גם? או רק בהגדרת שלוחה?
אני יסביר לך תכנס לתפריט שאתה רוצה תלחץ על שלוחה חדשה ותבחר בתפריט כוכבית ותקרא לשלוחה Star
-
לא בטוח שיעבוד.
בעבר ניסיתי בשלוחות פנימיות ליצור שלוחת Star ובפועל המערכת לא הבינה שזו כוככבית. -
@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP במאפיינים גם? או רק בהגדרת שלוחה?
אני יסביר לך תכנס לתפריט שאתה רוצה תלחץ על שלוחה חדשה ותבחר בתפריט כוכבית ותקרא לשלוחה Star
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלום -
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלום@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלוםפנה בפרטי
-
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלום -
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלום@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלוםתכתוב מספרים למשל 101 ואחרי שיווצר השלוחה תשנה את שנה לשלוחת כוכבית.
-
@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@QJDTOP אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
Star
בשלב הזה:

הוא לא נותן לי בכלל לכתוב כלוםתכתוב מספרים למשל 101 ואחרי שיווצר השלוחה תשנה את שנה לשלוחת כוכבית.
@מוגן זה אותו שאלה איך אני ישנה את שמה לכוכבית? איפה?
במאפיינים? זה לא נותן -
@מוגן זה אותו שאלה איך אני ישנה את שמה לכוכבית? איפה?
במאפיינים? זה לא נותן@שמעון-לאופר אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@מוגן זה אותו שאלה איך אני ישנה את שמה לכוכבית? איפה?
במאפיינים? זה לא נותןאחרי שיצרת את השלוחה תעמוד עליה, ועם קליל ימני בעכבר יפתח לך "שנה שם" ושם תשנה ל Star
-
@מוגן אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
אחרי שיצרת את השלוחה תעמוד עליה, ועם קליל ימני בעכבר יפתח לך "שנה שם" ושם תשנה ל Star
הערה:
בדגש על S גדול (Star ולא star) -
@מוגן אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
אחרי שיצרת את השלוחה תעמוד עליה, ועם קליל ימני בעכבר יפתח לך "שנה שם" ושם תשנה ל Star
הערה:
בדגש על S גדול (Star ולא star)@חנון-המרבה אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
@מוגן אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?:
אחרי שיצרת את השלוחה תעמוד עליה, ועם קליל ימני בעכבר יפתח לך "שנה שם" ושם תשנה ל Star
הערה:
בדגש על S גדול (Star ולא star)סידרתי לו כבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
