בעיה | לא מצליח לסרוק
-
חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:

לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים?? -
@ועד תנסה להתקין את הסורק/מדפסת דרך הגדרות ווינדוס > התקנים ומדפסות > הוסף מכשיר
ואז לסרוק דרך אפליקציית הסורק של ווינדוסנראה לי שאופציה זו קל לעשות כשהמדפסת מחוברת לראוטר
-
@ועד כתב בבעיה | לא מצליח לסרוק:
חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:

לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??גם דר התכנה הזו?
HP SMART -
@ועד כתב בבעיה | לא מצליח לסרוק:
@DANIEL-4 מה זה
אין לך?
תתקין את זה זו הצכנה הייעודית של HP למדפסות.
הסקירה עובדת בה אבל רק עם חיבו רלאינטרנט.
או שתעשה כמו ש @Uri-W כתב שתתקין מחדש וא דרך התכנה או דרך הגדרות ווינדוס -
ו ועד סימן נושא זה כשאלה ב
-
ו ועד סימן נושא זה כנפתר ב
-
חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:

לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים?? -
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות