דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | לא מצליח לסרוק

בעיה | לא מצליח לסרוק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
12 פוסטים 4 כותבים 283 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ו מנותק
    ו מנותק
    ועד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:
    8db1704c-c59f-4173-a2dc-0332e104fcaa-image.png
    לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??

    D U יוסי מחשביםי 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ו ועד

      חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:
      8db1704c-c59f-4173-a2dc-0332e104fcaa-image.png
      לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??

      D מנותק
      D מנותק
      DANIEL 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ועד כתב בבעיה | לא מצליח לסרוק:

      חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:
      8db1704c-c59f-4173-a2dc-0332e104fcaa-image.png
      לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??

      גם דר התכנה הזו?
      HP SMART

      ו תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ו ועד

        חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:
        8db1704c-c59f-4173-a2dc-0332e104fcaa-image.png
        לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??

        U מנותק
        U מנותק
        Uri W
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Uri W
        #3

        @ועד תנסה להתקין את הסורק/מדפסת דרך הגדרות ווינדוס > התקנים ומדפסות > הוסף מכשיר
        ואז לסרוק דרך אפליקציית הסורק של ווינדוס

        נראה לי שאופציה זו קל לעשות כשהמדפסת מחוברת לראוטר

        ו תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • U Uri W

          @ועד תנסה להתקין את הסורק/מדפסת דרך הגדרות ווינדוס > התקנים ומדפסות > הוסף מכשיר
          ואז לסרוק דרך אפליקציית הסורק של ווינדוס

          נראה לי שאופציה זו קל לעשות כשהמדפסת מחוברת לראוטר

          ו מנותק
          ו מנותק
          ועד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @Uri-W לא מצליח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • D DANIEL 4

            @ועד כתב בבעיה | לא מצליח לסרוק:

            חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:
            8db1704c-c59f-4173-a2dc-0332e104fcaa-image.png
            לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??

            גם דר התכנה הזו?
            HP SMART

            ו מנותק
            ו מנותק
            ועד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @DANIEL-4 מה זה

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ו ועד

              @DANIEL-4 מה זה

              D מנותק
              D מנותק
              DANIEL 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ועד כתב בבעיה | לא מצליח לסרוק:

              @DANIEL-4 מה זה

              אין לך?
              תתקין את זה זו הצכנה הייעודית של HP למדפסות.
              הסקירה עובדת בה אבל רק עם חיבו רלאינטרנט.
              או שתעשה כמו ש @Uri-W כתב שתתקין מחדש וא דרך התכנה או דרך הגדרות ווינדוס

              ו תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • D DANIEL 4

                @ועד כתב בבעיה | לא מצליח לסרוק:

                @DANIEL-4 מה זה

                אין לך?
                תתקין את זה זו הצכנה הייעודית של HP למדפסות.
                הסקירה עובדת בה אבל רק עם חיבו רלאינטרנט.
                או שתעשה כמו ש @Uri-W כתב שתתקין מחדש וא דרך התכנה או דרך הגדרות ווינדוס

                ו מנותק
                ו מנותק
                ועד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @DANIEL-4 תודה רבה לכם, ב"ה הצליח

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ו ועד סימן נושא זה כשאלה ב
                • ו ועד סימן נושא זה כנפתר ב
                • ו ועד

                  @DANIEL-4 תודה רבה לכם, ב"ה הצליח

                  D מנותק
                  D מנותק
                  DANIEL 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ו ועד

                    חברים יקרים, יש לי מדפסת משולבת מדפסת, פקס, סורק. עד היום הכל תפקד, היום אני מנסה לסרוק מסמך, הוא משגר לי הודעה כזו:
                    8db1704c-c59f-4173-a2dc-0332e104fcaa-image.png
                    לציין, שהמדפסת עובדת כרגי, הפקס משגר כרגיל, רק התכונה של הסריקה לא עובד, מה עושים??

                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשבים
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ועד
                    כאן תוכל למצוא תוכנה מתקדמת לסריקה (בעברית)

                    ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                      @ועד
                      כאן תוכל למצוא תוכנה מתקדמת לסריקה (בעברית)

                      ו מנותק
                      ו מנותק
                      ועד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ו ועד

                        פוסט זה נמחק!

                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשבים
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                          פוסט זה נמחק!

                          ו מנותק
                          ו מנותק
                          ועד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר