שאלה | לחצן "הוצא" לכונן שהפכתי לדיסק טכנאים
-
קניתי nvme של 256 גיגה ומתאם לnvme ואני רוצה לשים על הכונן ventoy ולהפוך אותו לדיסק טכנאים שלי
הבעיה היא שבלחיצה על הכונן קליק ימני לא מופיעה האפשרות "הוצא" כנראה בגלל שהוא מזוהה כדיסק פנימי
מה הפיתרון?עריכה: עכשיו אני שם לב שזה מוגדר ככה

השאלה אם להשאיר את זה ככה או שעדיף לשנות -
קניתי nvme של 256 גיגה ומתאם לnvme ואני רוצה לשים על הכונן ventoy ולהפוך אותו לדיסק טכנאים שלי
הבעיה היא שבלחיצה על הכונן קליק ימני לא מופיעה האפשרות "הוצא" כנראה בגלל שהוא מזוהה כדיסק פנימי
מה הפיתרון?עריכה: עכשיו אני שם לב שזה מוגדר ככה

השאלה אם להשאיר את זה ככה או שעדיף לשנות -
@elazar נסה עם זה USB Safely Remove הבאתי את זה כאן:
https://mitmachim.top/topic/23459/להורדה-אוסף-קטן-של-תוכנות-להוצאת-חומרה-במצב-בטוח-בהתקנה-שקטה-גירסא-ניידת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות