בעיה | חיישן מיקום מופעל סתם
-
יש לי איזה בעיה במכשיר שבעת שיחה או צילום החיישן סתם מופעל מה שגוזל לי מלא בטריה שממילא היא לא הכי טובה, שניסתי להכנס להרשאות של האפליקציות האלו הוא לא נותן לי אפשרות לשנות את הרשאת מיקום,
מה אני עושה?@חזק-חזק כתב בבעיה | חיישן מיקום מופעל סתם:
יש לי איזה בעיה במכשיר שבעת שיחה או צילום החיישן סתם מופעל מה שגוזל לי מלא בטריה שממילא היא לא הכי טובה, שניסתי להכנס להרשאות של האפליקציות האלו הוא לא נותן לי אפשרות לשנות את הרשאת מיקום,
מה אני עושה?מאיפה הגעת למסקנה שזה לוקח הרבה בטריה?
בגדול תמיד תוכל בהרשאות של האפלקציות לבטל הרשאת גישה למיקום
ואז זה לא ידלק כי האפלקצייה לא תבקש -
@חזק-חזק כתב בבעיה | חיישן מיקום מופעל סתם:
יש לי איזה בעיה במכשיר שבעת שיחה או צילום החיישן סתם מופעל מה שגוזל לי מלא בטריה שממילא היא לא הכי טובה, שניסתי להכנס להרשאות של האפליקציות האלו הוא לא נותן לי אפשרות לשנות את הרשאת מיקום,
מה אני עושה?מאיפה הגעת למסקנה שזה לוקח הרבה בטריה?
בגדול תמיד תוכל בהרשאות של האפלקציות לבטל הרשאת גישה למיקום
ואז זה לא ידלק כי האפלקצייה לא תבקש@ראובן-שבתי כתב בבעיה | חיישן מיקום מופעל סתם:
מאיפה הגעת למסקנה שזה לוקח הרבה בטריה?
כי אני רואה שזה מבזבז הרבה
בגדול תמיד תוכל בהרשאות של האפלקציות לבטל הרשאת גישה למיקום
ואז זה לא ידלק כי האפלקצייה לא תבקשהוא לא נותן לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות