בעיה | לאחרונה קופץ לי חלון בכל פתיחת תכנית - 'אזהרת אבטחה'
-
לא מזמן עשיתי עדכון של וינדוס, ולאחר מכן החל לקפוץ לי חלון בכל פעם שאני מנסה לפתוח תוכנה כלשהי - אזהרת אבטחה, אתה בטוח שאתה רוצה לפתוח קובץ זה כו'
איך מתפטרים מזה??
תודה

@דוכי
לפני שנבדוק את הבעיה שהזכרת, בתמונה שהעלית זה לא נראה שאתה מריץ תוכנה כלשהי , זה כותב שזה קובץ INK
תנסה למשל להריץ את זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1590429573791-anydesk-2.exe
ותעדכן מה קורה
אולי יש לך איזושהי בעיה שהקבצים במחשב התחלפו לסיומת INK שזה כבר סיפור אחר -
@דוכי
לפני שנבדוק את הבעיה שהזכרת, בתמונה שהעלית זה לא נראה שאתה מריץ תוכנה כלשהי , זה כותב שזה קובץ INK
תנסה למשל להריץ את זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1590429573791-anydesk-2.exe
ותעדכן מה קורה
אולי יש לך איזושהי בעיה שהקבצים במחשב התחלפו לסיומת INK שזה כבר סיפור אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות