עזרה לגבי כרטיס מיקרו
-
יש לי כרטיס זכרון שהוא פשוט פתאום הפסיק לעבוד כשאני מחבר אותו עם קורא אז המחשב עושה את הצליל של החיבור אבל כלום לא עולה חיברתי אותו לנגן ( ביזנס פלוס אם זה משנה ) והוא קצת התחרפן בהתחלה וכיביתי והדלקתי ניסיתי להכנס ולתיקיה ושם הו א נתקע לגמרי אחרי זה שהוצאתי את הכרטיס כל החיבור היה רותח מה שלא קרה לי בחיים בנגן שלי מה זה אומר ואם אפשר לתקן אותו תודה מראש
-
יש לי כרטיס זכרון שהוא פשוט פתאום הפסיק לעבוד כשאני מחבר אותו עם קורא אז המחשב עושה את הצליל של החיבור אבל כלום לא עולה חיברתי אותו לנגן ( ביזנס פלוס אם זה משנה ) והוא קצת התחרפן בהתחלה וכיביתי והדלקתי ניסיתי להכנס ולתיקיה ושם הו א נתקע לגמרי אחרי זה שהוצאתי את הכרטיס כל החיבור היה רותח מה שלא קרה לי בחיים בנגן שלי מה זה אומר ואם אפשר לתקן אותו תודה מראש
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי כרטיס מיקרו:
אחרי זה שהוצאתי את הכרטיס כל החיבור היה רותח
לכאורה אין "לך" מה לעשות לזה
אם החומר בפנים לא שווה כמה $$$
אז לפח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות