ניקוי מאוורר של מחשב נייח
-
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה!@מישהו12 כתב בניקוי מאוורר של מחשב נייח:
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה!לא צריך לפרק את הספק מספיק לעשות פן - לחץ אוויר דרך החורי אוורור,
(תראה אתה עושה את זה וזה אמור להוציא כמויות של אבק מקווה שפן מספיק חזק) -
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה! -
-
@ARI כתב בניקוי מאוורר של מחשב נייח:
@nte כתב בניקוי מאוורר של מחשב נייח:
כדאי יותר מפוח
ואז תצטרך לפתוח את המחשב כדי לנקות
לא מזיק למחשב נייח מאובק לפתוח פעם ב... ולעבור עם מפוח
הקטע שצריך משהו יותר עדין למחשב אז אם יש שואב אבק מיוחד לזה, נפלא
-
@ARI כתב בניקוי מאוורר של מחשב נייח:
@nte כתב בניקוי מאוורר של מחשב נייח:
כדאי יותר מפוח
ואז תצטרך לפתוח את המחשב כדי לנקות
ודאי
-
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה! -
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה!@מישהו12 הייתי ממליץ לפרק כי גם אם רוב האבק ייצא החוצה עם המפוח, וודאי שחלק ממנו ידבק לקבלים שבפנים ויעטוף אותם ואז הם יתחממו יותר מידי באופן קבוע
לפרק אותו זה לא סיפור מסובך (אלא אם כן אתה רוצה לעשות את זה להרבה מחשבים שאז זה יכול לבזבז לך יום שלם)
אגב, מניסיון, שואב אבק לא ישאב לך כמעט כלום - גם שואב אבק חזק מאוד. -
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה! -
@מישהו12 הייתי ממליץ לפרק כי גם אם רוב האבק ייצא החוצה עם המפוח, וודאי שחלק ממנו ידבק לקבלים שבפנים ויעטוף אותם ואז הם יתחממו יותר מידי באופן קבוע
לפרק אותו זה לא סיפור מסובך (אלא אם כן אתה רוצה לעשות את זה להרבה מחשבים שאז זה יכול לבזבז לך יום שלם)
אגב, מניסיון, שואב אבק לא ישאב לך כמעט כלום - גם שואב אבק חזק מאוד.@מתכנת-חובב כתב בניקוי מאוורר של מחשב נייח:
@מישהו12 הייתי ממליץ לפרק כי גם אם רוב האבק ייצא החוצה עם המפוח, וודאי שחלק ממנו ידבק לקבלים שבפנים ויעטוף אותם ואז הם יתחממו יותר מידי באופן קבוע
לפרק אותו זה לא סיפור מסובך (אלא אם כן אתה רוצה לעשות את זה להרבה מחשבים שאז זה יכול לבזבז לך יום שלם)
אגב, מניסיון, שואב אבק לא ישאב לך כמעט כלום - גם שואב אבק חזק מאוד.וחוץ מזה ששואב אבק עושה חשמל סטטי שיכול להזיק למחשב
-
יש לי בחדר המחשבים מחשב נייח, שהמאוורר של הספק כוח התמלא אבק והוא מרעיש.
האם צריך לפרק את הספק כדי לנקות, או שמספיק לעשות עם פן דרך החורי אוורור שמאחורה? תודה!@מישהו12 שים לב! הרעש הוא לא מאבק! אבק זה לא חצץ ולא אוסף מסמרים. הרעש נובע מכך שהמאוורר בדרך לפנסיה. אם אתה רוצה שהרעש יפסק צריך לעבוד.
אז ככה,
להוציא את המאוורר החוצה (לא צריך להסביר איך, נכון?) בחלק שמאחורי הכנפיים יש מדבקה עגולה, להרים אותה, מתחתיה יש מעין פקק עגול להרים גם אותו, ואז תראה את הציר של המאוורר. טפטף לשם קצת שמן מכונות, סובב את הכנפיים קצת תעלה ותוריד וכו'. תחזיר את הפקק המדבקה והכל בחזרה, וישוב השקט לשכון בחדרך.
בהצלחה.
דרך אגב, המאוורר יחזור להרעיש אחרי תקופה, ואז, או שתחזור על הפעולה שוב, או שתעשה מה שהייתי עושה מהתחלה, "לקנות חדש"!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות