בקשת מידע | מחיקת תת תפריט מלוח הבקרה
-
מחקתי את bitLocker מהמערכת וכשאני נכנס בלוח הבקרה זה מה שמופיע

אני מחפש דרך למחוק את התפריט הזה מלוח הבקרה
ניסיתי לחפש קבצים לפי סיומת .cpl ולא מצאתי bitlocker או bde
יש למישהו מידע איך למחוק את זה? -
מחקתי את bitLocker מהמערכת וכשאני נכנס בלוח הבקרה זה מה שמופיע

אני מחפש דרך למחוק את התפריט הזה מלוח הבקרה
ניסיתי לחפש קבצים לפי סיומת .cpl ולא מצאתי bitlocker או bde
יש למישהו מידע איך למחוק את זה?@elazar כתב בבקשת מידע | מחיקת תת תפריט מלוח הבקרה:
מחקתי את bitLocker מהמערכת וכשאני נכנס בלוח הבקרה זה מה שמופיע

אני מחפש דרך למחוק את התפריט הזה מלוח הבקרה
ניסיתי לחפש קבצים לפי סיומת .cpl ולא מצאתי bitlocker או bde
יש למישהו מידע איך למחוק את זה?@NH-LOCAL
זכור לי שזה זה
https://www.sordum.org/11128/windows-settings-blocker-v1-2/ -
@elazar כתב בבקשת מידע | מחיקת תת תפריט מלוח הבקרה:
מחקתי את bitLocker מהמערכת וכשאני נכנס בלוח הבקרה זה מה שמופיע

אני מחפש דרך למחוק את התפריט הזה מלוח הבקרה
ניסיתי לחפש קבצים לפי סיומת .cpl ולא מצאתי bitlocker או bde
יש למישהו מידע איך למחוק את זה?@NH-LOCAL
זכור לי שזה זה
https://www.sordum.org/11128/windows-settings-blocker-v1-2/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
