בירור | איך אפשר לצאת מתוכנית Windows 11 Insider Preview
-
נכנסתי לתוכנית Windows 11 Insider Preview ועכשיו אני רוצה לצאת ממנה איך אפשר? (זה תוכנית שאתה מקבל את העדכונים של ווינדוס לפני כולם)
@אביבי אותה דרך שנכנסת, כך זכור לי ההגדרות וכו'
[אני עכשיו לא על המחשב שלי ואני על 10 לכן אני לא יכול לבדוק במדיוק] -
@אביבי אותה דרך שנכנסת, כך זכור לי ההגדרות וכו'
[אני עכשיו לא על המחשב שלי ואני על 10 לכן אני לא יכול לבדוק במדיוק]@אליר325000 לא התקנתי מחדש את ווינדוס, אבל יצאתי דרך ההגדרות,
אבל בכל זאת הוא נותן לי עדכונים של Windows 11 Insider Preview. -
@אליר325000 לא התקנתי מחדש את ווינדוס, אבל יצאתי דרך ההגדרות,
אבל בכל זאת הוא נותן לי עדכונים של Windows 11 Insider Preview. -
@אביבי מנין שזה אינסיידר?
@אליר325000 כי כתוב
-
@אליר325000 כי כתוב
-
@אביבי לא הבנתי יצאת מהאינסיידר, וקיבלת אישור שיצאת?
@אליר325000 יצאתי מהאינסיידר והוא עדיין הביא לי עדכונים של אינסיידר,
אבל אני חושב שזה הסתדר כי עכשיו אני יכול לבחור אם להתקין אותם או לא.
תודה רבה על העזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות