דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. ניווט
  4. עזרה הדדית - ניווט
  5. GPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט

GPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ניווט
72 פוסטים 15 כותבים 4.9k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמואלש שמואל

    @אבא-לוי אייגו לא נראה לי עובד על יאנג.
    תתקינו MapsMe

    א מנותק
    א מנותק
    אבא לוי
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @שמואל אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

    @אבא-לוי אייגו לא נראה לי עובד על יאנג.
    תתקינו MapsMe

    יש לך את זה אולי

    שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אבא לוי

      @שמואל אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

      @אבא-לוי אייגו לא נראה לי עובד על יאנג.
      תתקינו MapsMe

      יש לך את זה אולי

      שמואלש מנותק
      שמואלש מנותק
      שמואל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @אבא-לוי לא מספיק apk צריך גם חיבור לרשת במכשיר להורדת המפות

      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יוני

        @אליצפן יש אפשרות להכניס את המפות של בMe בלי להוריד מהאינטרנט ולחילופין גם את המפות של סייגיק תודה רבה

        א מנותק
        א מנותק
        אבא לוי
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

        @אליצפן יש אפשרות להכניס את המפות של בMe בלי להוריד מהאינטרנט ולחילופין גם את המפות של סייגיק תודה רבה

        אולי אתה יודע איך?

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אבא לוי

          @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

          @אליצפן יש אפשרות להכניס את המפות של בMe בלי להוריד מהאינטרנט ולחילופין גם את המפות של סייגיק תודה רבה

          אולי אתה יודע איך?

          י מנותק
          י מנותק
          יוני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
          כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יוני

            @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
            כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

            א מנותק
            א מנותק
            אבא לוי
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

            @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
            כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

            מאיפה

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אבא לוי

              @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

              @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
              כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

              מאיפה

              י מנותק
              י מנותק
              יוני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @אבא-לוי אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

              @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

              @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
              כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

              מאיפה

              https://mitmachim.top/topic/875/אייגו-igo-להורדה-גי-פי-אס-לאנדרואיד-ללא-אינטרנט

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוני

                @אבא-לוי אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
                כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

                מאיפה

                https://mitmachim.top/topic/875/אייגו-igo-להורדה-גי-פי-אס-לאנדרואיד-ללא-אינטרנט

                א מנותק
                א מנותק
                אבא לוי
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                @אבא-לוי אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
                כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

                מאיפה

                https://mitmachim.top/topic/875/אייגו-igo-להורדה-גי-פי-אס-לאנדרואיד-ללא-אינטרנט

                זה גם לא עובד

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אבא לוי

                  @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @אבא-לוי אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
                  כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

                  מאיפה

                  https://mitmachim.top/topic/875/אייגו-igo-להורדה-גי-פי-אס-לאנדרואיד-ללא-אינטרנט

                  זה גם לא עובד

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יוני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @אבא-לוי אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @אבא-לוי אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @יוני אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                  @אבא-לוי זה עבד אבל עכשיו זה פתאום לא עובד
                  כשאני מפעיל את קליטת גי פי אס זה עושה עצר אבל תוריד גירסה יותר ישנה

                  מאיפה

                  https://mitmachim.top/topic/875/אייגו-igo-להורדה-גי-פי-אס-לאנדרואיד-ללא-אינטרנט

                  זה גם לא עובד
                  התקנתה את הגירסא הישנה? א"כ תתכתב איתי בצאט אני ישלח לך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Z מנותק
                    Z מנותק
                    ZEVI
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    איך מתקינים GPS על יאנג כשר והאם יש כזה אפשרות

                    DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Z ZEVI

                      איך מתקינים GPS על יאנג כשר והאם יש כזה אפשרות

                      DANI123D מחובר
                      DANI123D מחובר
                      DANI123
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @ZEVI אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                      איך מתקינים GPS על יאנג כשר והאם יש כזה אפשרות

                      מה זה כשר אוריגנל או תומך כשר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Z מנותק
                        Z מנותק
                        ZEVI
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        הכשירו את המכשיר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • DANI123D מחובר
                          DANI123D מחובר
                          DANI123
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @ZEVI יש בו אפלקציות שירים מצלמה וכדו'

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Z מנותק
                            Z מנותק
                            ZEVI
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            לא אין אין כלום יש לי רק לוח שנה והקלטות שיחי והקלטות

                            DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Z ZEVI

                              לא אין אין כלום יש לי רק לוח שנה והקלטות שיחי והקלטות

                              DANI123D מחובר
                              DANI123D מחובר
                              DANI123
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @ZEVI צריך לפרוץ וזה קצת יותר מסובך אבל כרגע אי אפשר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Z מנותק
                                Z מנותק
                                ZEVI
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                מה זה לפרוץ כאילו לפרוץ ממש או רק כדי להכניס GPS

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • DANI123D מחובר
                                  DANI123D מחובר
                                  DANI123
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @ZEVI לפרוץ את הגירסה כי לא תוכל להתקין אפליקציות גם ככה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Z מנותק
                                    Z מנותק
                                    ZEVI
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    אה הבנתי תודה בכל אופן אתה בטוח שאין שום דרך כי שמעתי שיש איזה חנות בשטראוס שמכניס GPS תמורת כסף

                                    DANI123D א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Z ZEVI

                                      אה הבנתי תודה בכל אופן אתה בטוח שאין שום דרך כי שמעתי שיש איזה חנות בשטראוס שמכניס GPS תמורת כסף

                                      DANI123D מחובר
                                      DANI123D מחובר
                                      DANI123
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי DANI123
                                      #38

                                      @אלישי ? אני לא בטוח ככה נראה לי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Z ZEVI

                                        אה הבנתי תודה בכל אופן אתה בטוח שאין שום דרך כי שמעתי שיש איזה חנות בשטראוס שמכניס GPS תמורת כסף

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אבא לוי
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @ZEVI אמר בGPS ליאנג למישהוא יש ללא צורך באינטרנט:

                                        אה הבנתי תודה בכל אופן אתה בטוח שאין שום דרך כי שמעתי שיש איזה חנות בשטראוס שמכניס GPS תמורת כסף

                                        נכון לא בכשר רק בתומך כשר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמואלש שמואל

                                          @אבא-לוי אייגו לא נראה לי עובד על יאנג.
                                          תתקינו MapsMe

                                          P מנותק
                                          P מנותק
                                          pini
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @שמואל אייגו עובד לי יש 2 גרסאות של אייגו את החדש כמו שיש בשיאומי ואת הישן הישן עובד מעולה והחדש עושה כשמדליקים אותו "עצר" אבל אחרי 0שפותחים אותו כמה פעמים רצוף זה עובד מעולה

                                          י K מיישהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר