בירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים
-
@רפאל-vnkl אם עבר מספר הימים שהם נותנים (אם אני זוכר נכון 10 ימים) הקבצים של ווינדוס 10 נמחקים
עליך להוריד ווינדוס 10 ולהתקין -
@רפאל-vnkl אם עבר מספר הימים שהם נותנים (אם אני זוכר נכון 10 ימים) הקבצים של ווינדוס 10 נמחקים
עליך להוריד ווינדוס 10 ולהתקין@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
-
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOS -
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOS@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOSוזה התקנה נקיה
הכל נמחק
(אולי הקבצים האישים לא) -
@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOSוזה התקנה נקיה
הכל נמחק
(אולי הקבצים האישים לא)@A0533057932 כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOSוזה התקנה נקיה
הכל נמחק
(אולי הקבצים האישים לא)תוכנות וודאי נמחקות
אכן אולי הייתי צריך להדגיש
אבל למה אתה אומר קבצים אישיים אולי לא..
קרה לך פעם שנמחק? (תמיד טוב גיבוי אבל..) -
@A0533057932 כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOSוזה התקנה נקיה
הכל נמחק
(אולי הקבצים האישים לא)תוכנות וודאי נמחקות
אכן אולי הייתי צריך להדגיש
אבל למה אתה אומר קבצים אישיים אולי לא..
קרה לך פעם שנמחק? (תמיד טוב גיבוי אבל..)@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@A0533057932 כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOSוזה התקנה נקיה
הכל נמחק
(אולי הקבצים האישים לא)תוכנות וודאי נמחקות
אכן אולי הייתי צריך להדגיש
אבל למה אתה אומר קבצים אישיים אולי לא..
קרה לך פעם שנמחק? (תמיד טוב גיבוי אבל..)אני תמיד מקפיד להוציא את החומר החוצה
כך שאני לא יכול להעיד על זה -
@A0533057932 כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@רפאל-vnkl כתב בבירור | להחזיר לווינדוס 10 ללא התקנה נקיה לאחר 10 ימים:
@ראובן-שבתי התקנה נקיה? אני מעדיף שלא - יש דרך לעשות שדרוג הפוך? רגע, אולי סוג של 'להעתיק' את הקבצים ממחשב אחר שעדיין לא עברו לו 10 ימים?
לא אמרתי התקנה נקייה
מורידים ומתקינים מתוך ווינדוס מפעילים את הקובץ IOSוזה התקנה נקיה
הכל נמחק
(אולי הקבצים האישים לא)תוכנות וודאי נמחקות
אכן אולי הייתי צריך להדגיש
אבל למה אתה אומר קבצים אישיים אולי לא..
קרה לך פעם שנמחק? (תמיד טוב גיבוי אבל..)@ראובן-שבתי איך עושים גיבוי? זה כמו בנוקיה, סוג של כיווץ של החומר, או פשוט להעתיק את כל הקבצים למקום אחר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות