בירור | מעבד i3 או i5
-
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודה@פסגות
i3 יתן את אותו עבודה -
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודה -
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודהנייח א נייד?
@nte כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודהנייח א נייד?
נייד
-
@nte כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודהנייח א נייד?
נייד
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
@nte כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודהנייח א נייד?
נייד
תלוי בכמה פרמטרים
I3 מספיק אבל אם זה בתקציב - קח יש לזה משמעות בזמני עומס או לאחר כמה שנים -
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
@nte כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
@פסגות כתב בבירור | מעבד i3 או i5:
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודהנייח א נייד?
נייד
תלוי בכמה פרמטרים
I3 מספיק אבל אם זה בתקציב - קח יש לזה משמעות בזמני עומס או לאחר כמה שנים -
@פסגות
מעומס על המחשב -
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודה -
לשימוש במחשב
בעיקר עבור גלישה ללא תוכנות מיוחדות
יש מה להשקיע בI5 או שגם I3 יתן עבודה מהירה?
תודה@פסגות תלוי איזה דור המעבד, למשל i3 דור 11 מביס את i5 דור 8 כמעט בכל מדד.
באופן כללי אם אתה על נייד, לך על i3. בעיקר בגלל צריכת החשמל.
כמובן אם אתה יודע שלא תצטרך יותר מעבר לשימוש פשוט (זה נפוץ שחושבים על שימוש רגיל, אבל חצי שנה אחרי הבת רוצה לערוך מצגת, או שרוצים להתקין איזה תוכנה חשובה ולאט לאט המחשב נהיה איטי ברמה מתסכלת), או שיש מחשב אחר בבית לכל מיני הרפתקאות... -
@פסגות תלוי איזה דור המעבד, למשל i3 דור 11 מביס את i5 דור 8 כמעט בכל מדד.
באופן כללי אם אתה על נייד, לך על i3. בעיקר בגלל צריכת החשמל.
כמובן אם אתה יודע שלא תצטרך יותר מעבר לשימוש פשוט (זה נפוץ שחושבים על שימוש רגיל, אבל חצי שנה אחרי הבת רוצה לערוך מצגת, או שרוצים להתקין איזה תוכנה חשובה ולאט לאט המחשב נהיה איטי ברמה מתסכלת), או שיש מחשב אחר בבית לכל מיני הרפתקאות... -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות