חלק מהמחשב הפך מימין לשמאל
-
@אלימיר אח"כ תנסה לעשות קונטרול + R?
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בחלק מהמחשב הפך מימין לשמאל:
@אלימיר אח"כ תנסה לעשות קונטרול + R?
תודה מכיר את השיטה הזו, אבל זה מעצבן.
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בחלק מהמחשב הפך מימין לשמאל:
@אלימיר אח"כ תנסה לעשות קונטרול + R?
תודה מכיר את השיטה הזו, אבל זה מעצבן.
@אלימיר לפחות זה פותר את הבעיה???
אם כן, תנסה לנבור שם בהגדרות, אני מאמין שיש אפשרות כזו פשוטה -
@אלימיר לפחות זה פותר את הבעיה???
אם כן, תנסה לנבור שם בהגדרות, אני מאמין שיש אפשרות כזו פשוטה@תורה-צוה-לנו-משה אמר בחלק מהמחשב הפך מימין לשמאל:
@אלימיר לפחות זה פותר את הבעיה???
אם כן, תנסה לנבור שם בהגדרות, אני מאמין שיש אפשרות כזו פשוטהזה פשוט קיצור דרך ל"השב", כשנפתח טיוטה זה מתיישר.
לכאורה לא קשור להגדרות. -
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בחלק מהמחשב הפך מימין לשמאל:
@אלימיר לפחות זה פותר את הבעיה???
אם כן, תנסה לנבור שם בהגדרות, אני מאמין שיש אפשרות כזו פשוטהזה פשוט קיצור דרך ל"השב", כשנפתח טיוטה זה מתיישר.
לכאורה לא קשור להגדרות.@אלימיר סליחה. טעיתי בקיצור של המקשים.. בכל אופן אמור להיות דבר כזה פשוט בהגדרות.
ובתוך העריכה עצמה, איך אפשרות ליישור ימין לשמאל ע"י קונטרול R?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות