בקשת מידע | מכשיר כשר חדש - iTOP דגם T10
-
@trump קישור לאינשהוא?
@אליר325000 אין לי קישור
-
לפי מה שבדקתי יש לו 3000 זכרונות, חיפוש מהיר באנשי קשר עם לחיצה אחת על כל מספר. מקשים נוחים מאוד. יש מקום לכרטיס זכרון ויש לו 2 סימים, לדברי המוכרים הוא ליגה אחת מעל המכשירים הקימים.
גם אני מחפש עוד מידע מי היבואן, מה האחריות, מה נוחות התפריט כמה רשומות מכיל היומן שיחות ועוד נתונים ככל שתדעו. -
@trump באמת מוזר למכשיר חדש, אבל אין באמת שימוש בטייפ סי למכשיר כזה, לא מעבירים איתו נתונים כבדים או שיש טעינה מהירה
נטו עניין של נוחות -
@trump
מצורפות תמונות של האריזה
המכשיר באמת נראה ומרגיש טוב
לא הפעלתי כדי לתת חוות דעת על השימוש
אבל נראה שהביאו מכשיר מושקע ולא צעצועמה באמת ימים יגידו

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות