בעיה | רטט בc2 מה עושים
-
@yehudammm זה קרה לי גם בדרך כלל בעיה במגעים אני שמתי נייר מתחת אחד המגעים ואז שאני סוגר את הפלאפון הוא לוחץ אותו וזה עזר לי רק צריך להיזהר לא לשים את הנייר על החלק שזז ברכת כי אז זה פשוט לא ירטוט
-
@yehudammm זה קרה לי גם בדרך כלל בעיה במגעים אני שמתי נייר מתחת אחד המגעים ואז שאני סוגר את הפלאפון הוא לוחץ אותו וזה עזר לי רק צריך להיזהר לא לשים את הנייר על החלק שזז ברכת כי אז זה פשוט לא ירטוט
-
@yehudammm תצלם אתה,
-
@yehudammm תצלם אתה,
-
@yehudammm זה קרה לי גם בדרך כלל בעיה במגעים אני שמתי נייר מתחת אחד המגעים ואז שאני סוגר את הפלאפון הוא לוחץ אותו וזה עזר לי רק צריך להיזהר לא לשים את הנייר על החלק שזז ברכת כי אז זה פשוט לא ירטוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות