בקשה | תוסף אוברלורד - overlord לאפטר אפקטס
-
גם אני אשמח מאד אם תעו את זה שוב!! תודה!!!
-
-
@חנוך-שוורץ וואו ממש תודה על הטרחה!!
-
@ygib https://drive.google.com/file/d/1Xax_RvrTYtNNFgHABSotjVOZKuVJGUS0/view?usp=sharing
צריך הרשאת גישה (עבור משתמשי נטפרי)אני לא מבטיח שזה יישאר שם תמיד... כל עוד יש לי מקום לא אכפת לי
-
@ygib https://drive.google.com/file/d/1Xax_RvrTYtNNFgHABSotjVOZKuVJGUS0/view?usp=sharing
צריך הרשאת גישה (עבור משתמשי נטפרי)אני לא מבטיח שזה יישאר שם תמיד... כל עוד יש לי מקום לא אכפת לי
@סקרן-0 כתב בבקשה | תוסף אוברלורד - overlord לאפטר אפקטס:
@ygib https://drive.google.com/file/d/1Xax_RvrTYtNNFgHABSotjVOZKuVJGUS0/view?usp=sharing
צריך הרשאת גישה (עבור משתמשי נטפרי)אני לא מבטיח שזה יישאר שם תמיד... כל עוד יש לי מקום לא אכפת לי
מחכה
-
מצאתי אחד פרוץ שעובד מעולה
קישור (להוריד כוכביות, למי שבנטפרי שלא יחסם)
https://jumbomail.me/j/OL4**********************FVPKQQkC_KWh@חנוך-שוורץ
אשמח אם תוכלו להסביר איך להתקין
כי זה לא עובד לי -
@סקרן-0 כתב בבקשה | תוסף אוברלורד - overlord לאפטר אפקטס:
@ygib https://drive.google.com/file/d/1Xax_RvrTYtNNFgHABSotjVOZKuVJGUS0/view?usp=sharing
צריך הרשאת גישה (עבור משתמשי נטפרי)אני לא מבטיח שזה יישאר שם תמיד... כל עוד יש לי מקום לא אכפת לי
מחכה
@יום_שמח
מה למלא כאן?

-
@ygib כתב בבקשה | תוסף אוברלורד - overlord לאפטר אפקטס:
אני מתקינה את התוסף,
אבל ה serial number לא עובד לי.
זה מה שכתוב בהוראות: MONTER GROUP
וזה לא פותח את הנעילה.בהוראות כתוב כך: MONTER GROUP
(הסימן אחרון)
זה משחרר את הנעילה
הבעיה שהגרסה הזו 1.22 לא עובדת עם 2023
יש גרסה פרוצה מעודכנת יותר? -
@חנוך-שוורץ , מאיפה הבאת את הפריצה הנוכחית?
אולי יהיה שם גם פריצה ל 2023
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
