בעיה | אינטרנט לא עובד לי, מה אני עושה??
-
הטענתי את הסים התחברתי, ואין כלום, זה עושה לי בעיות בחיבור לאינטרנט... מה עושים??

-
הטענתי את הסים התחברתי, ואין כלום, זה עושה לי בעיות בחיבור לאינטרנט... מה עושים??

-
@מי-כעמך-ישראל-0
הוא כתוב שדורשה פעולה! תלחץ על זה מה זה כותב לך
פתרון בעיות מה הוא אומר?@Yanky אני לא יודע מה זה פעולה, ניסיתי פותר בעיות, וכל פעם הוא כותב משהו אחר, אני כבר מסובב ממנו...
-
הטענתי את הסים התחברתי, ואין כלום, זה עושה לי בעיות בחיבור לאינטרנט... מה עושים??

@מי-כעמך-ישראל-0
אתה מתחבר בנטסטיק?. -
@מי-כעמך-ישראל-0
אתה מתחבר בנטסטיק?.@נחום10 כן
-
@מי-כעמך-ישראל-0
תוציא הסטיק ותתחבר מחדש -
@מי-כעמך-ישראל-0
עשית את ה- apn? -
@מי-כעמך-ישראל-0
תוציא הסטיק ותתחבר מחדש@sound לא עוזר
-
@מי-כעמך-ישראל-0
עשית את ה- apn?@נחום10 מה זה?? איך עושים??
-
@נחום10 מה זה?? איך עושים??
@מי-כעמך-ישראל-תכנס להגדרות של הנטסטיק ותרשום את ה- apn המתאים עhttps://netfree.link/wiki/הדרכה_להגדרת_נטסטיקיין כאן
-
@מי-כעמך-ישראל-תכנס להגדרות של הנטסטיק ותרשום את ה- apn המתאים עhttps://netfree.link/wiki/הדרכה_להגדרת_נטסטיקיין כאן
@נחום10 הקישור לא עובד אפשר שוב
-
-
@נחום10 הקישור לא עובד אפשר שוב
-
-
@מי-כעמך-ישראל-0
תעבור על זה https://mitmachim.top/topic/42031/בעיה-הגישה-לאינטרנט-חסומה/24
תעדכן אם עדיין תקוע -
@מי-כעמך-ישראל-0
תעבור על זה https://mitmachim.top/topic/42031/בעיה-הגישה-לאינטרנט-חסומה/24
תעדכן אם עדיין תקוע@Yanky אני לא יודע איך עושים את כל הדברים האלה... אין איזה פתרון פשוט יותר??
-
@Yanky אני לא יודע איך עושים את כל הדברים האלה... אין איזה פתרון פשוט יותר??
@מי-כעמך-ישראל-0 כתב בבעיה | אינטרנט לא עובד לי, מה אני עושה??:
אין איזה פתרון פשוט יותר??
לפנות לטכנאי או לחנות ממנו קנית..
-
@Yanky אני לא יודע איך עושים את כל הדברים האלה... אין איזה פתרון פשוט יותר??
-
לפתור את הבעיה, תנסה
הפעלה מחדש של המחשב
איפוס רשתלאבחן ,
תנסה את המחשב עם רשת אחרת
מחשב אחר ברשת הזאת@Yanky אני מקווה שיצליח, תודה... אם יש למישהו עוד פתרונות אשמח
-
@Yanky אני לא יודע איך עושים את כל הדברים האלה... אין איזה פתרון פשוט יותר??
@מי-כעמך-ישראל-0 כתב בבעיה | אינטרנט לא עובד לי, מה אני עושה??:
@Yanky אני לא יודע איך עושים את כל הדברים האלה... אין איזה פתרון פשוט יותר??
אתה מבקש עוד פתרונות ואתה לא מוכן לנסות את פותרי הבעיות הבסיסיים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות