בירור | עריכת ODEX
-
זה נראה שזה זה, רק שמשום מה הוא נכשל כל הזמן...
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
זה נראה שזה זה, רק שמשום מה הוא נכשל כל הזמן...
היישומים בתוך תיקיה בנפרד?
כלומר בתוך app למשל יש תיקיה לכל apk?
א"כ תנסה להוציא החוצה שיהיה בלי תיקיה -
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
זה נראה שזה זה, רק שמשום מה הוא נכשל כל הזמן...
היישומים בתוך תיקיה בנפרד?
כלומר בתוך app למשל יש תיקיה לכל apk?
א"כ תנסה להוציא החוצה שיהיה בלי תיקיה -
@שלמה-ו אה אוקי ואז ללחוץ על 10?
רגע את ה ODEX גם להוציא כמובן?
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו אה אוקי ואז ללחוץ על 10?
רגע את ה ODEX גם להוציא כמובן?
כן
תנסה בשניהם גם ב2 וגם ב10
לי זכור שעשיתי 10 -
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו אה אוקי ואז ללחוץ על 10?
רגע את ה ODEX גם להוציא כמובן?
כן
תנסה בשניהם גם ב2 וגם ב10
לי זכור שעשיתי 10 -
@שלמה-ו שוב אותה שגיאה מעצבנת

טוב מצאתי ב XDA משהו נוסף נראה אם יעבוד...
https://forum.xda-developers.com/t/guide-how-to-deodex-apps-using-only-android-phone.2541509/ -
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו
לא עבד
יש לי עוד כלי רק שאני כרגע לא זוכר את שמו
אנסה לחפש -
@שלמה-ו תודה בכל אופן על כל העזרה מזמנך הפנוי!
@אליר325000 https://androdevkit.github.io/download.html
זה מה שפעם השתמשתי -
@אליר325000 https://androdevkit.github.io/download.html
זה מה שפעם השתמשתי -
@שלמה-ו תודה תודה
-
@שלמה-ו מסובך לשימוש?
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו מסובך לשימוש?
במקור זה תוכנה לעריכת קוד רק שבכלים שלה יש שם גם אופציה לדיאודקס
לא כזה מסובכת -
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו מסובך לשימוש?
במקור זה תוכנה לעריכת קוד רק שבכלים שלה יש שם גם אופציה לדיאודקס
לא כזה מסובכת -
@שלמה-ו זה משהו שתוכל לכתוב בקצרצרה...
אם לא אל תטרח@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו זה משהו שתוכל לכתוב בקצרצרה...
אם לא אל תטרחהתוכנה לא מותקנת לי כרגע
אם אוכל אתקין ואסביר בהמשך -
@אליר325000 כתב בבירור | עריכת ODEX:
@שלמה-ו זה משהו שתוכל לכתוב בקצרצרה...
אם לא אל תטרחהתוכנה לא מותקנת לי כרגע
אם אוכל אתקין ואסביר בהמשך -
-
@אליר325000 זה תוכנה לאיחוד ופירוק אודקס, פעם השתמשתי ועבד לי ופעם לא.
ולגבי תוכנה לעריכת אודקס, יש לך את APK Easy Tool -
@אליר325000 זה תוכנה לאיחוד ופירוק אודקס, פעם השתמשתי ועבד לי ופעם לא.
ולגבי תוכנה לעריכת אודקס, יש לך את APK Easy Toolפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות