בעיה | יש לי נגן ביזנס פלוס והכפתור של הפתיחה נתקעה
-
יש לי נגן ביזנס פלוס והכפתור של הפתיחה תקוע ולכן אני לא מצליח להדליק אותו
-
יש לי נגן ביזנס פלוס והכפתור של הפתיחה תקוע ולכן אני לא מצליח להדליק אותו
@ישראל-קרביצקי אז תדליק אם מטען ותעשה מצב שינה למתי שאתה רוצה שיכבה
-
@ישראל-קרביצקי אז תדליק אם מטען ותעשה מצב שינה למתי שאתה רוצה שיכבה
@hjhtk-com עשיתי את זה אבל זה מעצבן כל פעם לעשות את זה כך
-
@hjhtk-com עשיתי את זה אבל זה מעצבן כל פעם לעשות את זה כך
@ישראל-קרביצקי גם לי היה את זה. והחזרתי את זה לחברה.
והם אמרו לי שהם פותחים את זה ומקפיצים את הכפתור. -
@ישראל-קרביצקי גם לי היה את זה. והחזרתי את זה לחברה.
והם אמרו לי שהם פותחים את זה ומקפיצים את הכפתור.@יוני3 איך אני יחזיר לחברה
-
@יוני3 איך אני יחזיר לחברה
@ישראל-קרביצקי יש להם שירות מעבדה בירושלים בגאולה ואם אתה לא מירושלים אז לך לחנות אם יש עדיין אחריות
-
@יוני3 איך אני יחזיר לחברה
@ישראל-קרביצקי תחזיר את זה לחנות שקינת את זה. והם יחזירו את זה לחברה.
(השאלה עם עוד לא נגמר לך האחריות) -
@ישראל-קרביצקי תחזיר את זה לחנות שקינת את זה. והם יחזירו את זה לחברה.
(השאלה עם עוד לא נגמר לך האחריות)@יוני3 תודה אני יבדוק את זה
-
@ישראל-קרביצקי יש להם שירות מעבדה בירושלים בגאולה ואם אתה לא מירושלים אז לך לחנות אם יש עדיין אחריות
@hjhtk-com אבל איפה המעבדה שלהם
-
@hjhtk-com אבל איפה המעבדה שלהם
@ישראל-קרביצקי מה בירושלים? במלכי ישראל 16 תברר לגבי שעות פתיחה נראה לי שהוא פתוח מ11:00 וצריך לעלות קומה יש שם מעבדה זה לא שלהם אבל שמה יש שירות של סאמויקס וסתם ככה יש במלאכי אחד שמתקן כאלו דברים והוא חבל על הזמן וזול
-
@ישראל-קרביצקי מה בירושלים? במלכי ישראל 16 תברר לגבי שעות פתיחה נראה לי שהוא פתוח מ11:00 וצריך לעלות קומה יש שם מעבדה זה לא שלהם אבל שמה יש שירות של סאמויקס וסתם ככה יש במלאכי אחד שמתקן כאלו דברים והוא חבל על הזמן וזול
@hjhtk-com זה מעל מזרחי טפחות
-
@hjhtk-com זה מעל מזרחי טפחות
@ישראל-קרביצקי בדיוק
-
@ישראל-קרביצקי בדיוק
@hjhtk-com ממש מודה לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות