באג | הגלגלת בעכבר לא פותחת כרטיסיות חדשות
-
הגלגלת בעכבר לא פותחת כרטיסיות חדשות בבוקר זה עבד
אני ממש תקוע חייב עזרה דחוף -
הגלגלת בעכבר לא פותחת כרטיסיות חדשות בבוקר זה עבד
אני ממש תקוע חייב עזרה דחוף -
זה מתגלגל אבל לא פותח
-
זה מתגלגל אבל לא פותח
@יצחק-מזרחי
לסגור זה כן סוגר ? אני פשוט מנסה לבדוק אם זה קשור פיזי לעכבר או לתוכנה כלשהיבכ"א הנה כמה דברים:
נסה לחבר אותו במחשב אחר, עובד? אם לא, הבעיה בעכבר
נסה להשבית תוספים בכרום, לפעמים אחד מהם גורם את זה , לחילופין תנסה באדג'
נסה להריץ פתרון בעיות לחומרה -
@יצחק-מזרחי
לסגור זה כן סוגר ? אני פשוט מנסה לבדוק אם זה קשור פיזי לעכבר או לתוכנה כלשהיבכ"א הנה כמה דברים:
נסה לחבר אותו במחשב אחר, עובד? אם לא, הבעיה בעכבר
נסה להשבית תוספים בכרום, לפעמים אחד מהם גורם את זה , לחילופין תנסה באדג'
נסה להריץ פתרון בעיות לחומרה@Yanky תודה עזרת לי
-
@Yanky תודה עזרת לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות