מערכת בפלאפון כשר
-
למה כשאני מתקשר מפלאפון כשר למערכת של ימות זה לא מתחבר ומטלפון נייח זה מתחבר?
-
למה כשאני מתקשר מפלאפון כשר למערכת של ימות זה לא מתחבר ומטלפון נייח זה מתחבר?
@קול-מיוזיק אמר במערכת בפלאפון כשר:
למה כשאני מתקשר מפלאפון כשר למערכת של ימות זה לא מתחבר ומטלפון נייח זה מתחבר?
גולן יש להם בדרך כלל בעיות חיבור איתם
-
@קול-מיוזיק אמר במערכת בפלאפון כשר:
למה כשאני מתקשר מפלאפון כשר למערכת של ימות זה לא מתחבר ומטלפון נייח זה מתחבר?
גולן יש להם בדרך כלל בעיות חיבור איתם
@QJDTOP מאשר, בערבון מוגבל. מישהו אמר לי שיש להם בעיה גם לנייחים, אבל מבדיקה שעשיתי מלקוחות גולן (מהצוות החינוכי והורים), זה לא נכון. כי הצליחו להוציא שיחה לקו נייח ולקו של ימות לא הצליחו.
-
@QJDTOP מאשר, בערבון מוגבל. מישהו אמר לי שיש להם בעיה גם לנייחים, אבל מבדיקה שעשיתי מלקוחות גולן (מהצוות החינוכי והורים), זה לא נכון. כי הצליחו להוציא שיחה לקו נייח ולקו של ימות לא הצליחו.
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במערכת בפלאפון כשר:
@QJDTOP מאשר, בערבון מוגבל. מישהו אמר לי שיש להם בעיה גם לנייחים, אבל מבדיקה שעשיתי מלקוחות גולן (מהצוות החינוכי והורים), זה לא נכון. כי הצליחו להוציא שיחה לקו נייח ולקו של ימות לא הצליחו.
לא כ"כ הבנתי מה כתבת.
אבל ממה שכן הבנתי
נראה לי שאתה לא הבנת
מה הוא שואל..
הוא שואל להוציא שיחות לימות לא לבזק.@קול-מיוזיק אמר במערכת בפלאפון כשר:
למה כשאני מתקשר מפלאפון כשר למערכת של ימות זה לא מתחבר ומטלפון נייח זה מתחבר?
אם אתה בגולן זה יכול ליהות שתי בעיות 1 שהקו נמצא ב 015
2 הבעיה של גולן בימים אלו שלא כ"כ מוציאים שיחות.. -
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במערכת בפלאפון כשר:
@QJDTOP מאשר, בערבון מוגבל. מישהו אמר לי שיש להם בעיה גם לנייחים, אבל מבדיקה שעשיתי מלקוחות גולן (מהצוות החינוכי והורים), זה לא נכון. כי הצליחו להוציא שיחה לקו נייח ולקו של ימות לא הצליחו.
לא כ"כ הבנתי מה כתבת.
אבל ממה שכן הבנתי
נראה לי שאתה לא הבנת
מה הוא שואל..
הוא שואל להוציא שיחות לימות לא לבזק.@קול-מיוזיק אמר במערכת בפלאפון כשר:
למה כשאני מתקשר מפלאפון כשר למערכת של ימות זה לא מתחבר ומטלפון נייח זה מתחבר?
אם אתה בגולן זה יכול ליהות שתי בעיות 1 שהקו נמצא ב 015
2 הבעיה של גולן בימים אלו שלא כ"כ מוציאים שיחות..@אצי אמר במערכת בפלאפון כשר:
הוא שואל להוציא שיחות לימות לא לבזק.
אני רואה שהתחביר שלי לא ברור.
זה ברור שיש עם גולן בעיות להתחבר לימות, ומישהו אמר לי שזו לא בעיה עם ימות זו בעיה כללית לנייחים. אז בדקתי וראיתי שזה לא נכון. זה הכל. -
@אצי אמר במערכת בפלאפון כשר:
הוא שואל להוציא שיחות לימות לא לבזק.
אני רואה שהתחביר שלי לא ברור.
זה ברור שיש עם גולן בעיות להתחבר לימות, ומישהו אמר לי שזו לא בעיה עם ימות זו בעיה כללית לנייחים. אז בדקתי וראיתי שזה לא נכון. זה הכל.@תורה-צוה-לנו-משה אמר במערכת בפלאפון כשר:
@אצי אמר במערכת בפלאפון כשר:
הוא שואל להוציא שיחות לימות לא לבזק.
אני רואה שהתחביר שלי לא ברור.
זה ברור שיש עם גולן בעיות להתחבר לימות, ומישהו אמר לי שזו לא בעיה עם ימות זו בעיה כללית לנייחים. אז בדקתי וראיתי שזה לא נכון. זה הכל.צודק מאה אחוז !!
רק שזה לא מה ששאלו פה!! -
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במערכת בפלאפון כשר:
@אצי אמר במערכת בפלאפון כשר:
הוא שואל להוציא שיחות לימות לא לבזק.
אני רואה שהתחביר שלי לא ברור.
זה ברור שיש עם גולן בעיות להתחבר לימות, ומישהו אמר לי שזו לא בעיה עם ימות זו בעיה כללית לנייחים. אז בדקתי וראיתי שזה לא נכון. זה הכל.צודק מאה אחוז !!
רק שזה לא מה ששאלו פה!!@אצי אמר במערכת בפלאפון כשר:
רק שזה לא מה ששאלו פה!!
רציתי לראות מה הדעה הרווחת בעולם, לראות מה הציבור יודע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות