בקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק
-
עשיתי לפי המדריך של @מישהו12 כאן והתכנה לא קולטת את המכשיר אולי @מישהו12 יוכל להסביר לי מה חיסרתי או @אליר325000 מה בדיוק עשיתם כדי שנבין איפה הטעות שלי
-
עשיתי לפי המדריך של @מישהו12 כאן והתכנה לא קולטת את המכשיר אולי @מישהו12 יוכל להסביר לי מה חיסרתי או @אליר325000 מה בדיוק עשיתם כדי שנבין איפה הטעות שלי
-
@שמואל-כהן-0 אם לא נקלט כנראה זה דרייברים
@אביעד כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
@שמואל-כהן-0 אם לא נקלט כנראה זה דרייברים
התקנתי את כל הדרייברים האפשריים...
-
@אביעד כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
@שמואל-כהן-0 אם לא נקלט כנראה זה דרייברים
התקנתי את כל הדרייברים האפשריים...
@שמואל-כהן-0 תנסה לעשות פעולה אחרת עם הכלי, למשל גיבוי חלק ממכשיר אחר ותבדוק אם הכלי תקין או שאכן דרייברים.
-
@שמואל-כהן-0 תנסה לעשות פעולה אחרת עם הכלי, למשל גיבוי חלק ממכשיר אחר ותבדוק אם הכלי תקין או שאכן דרייברים.
@Ykingsmart כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
@שמואל-כהן-0 תנסה לעשות פעולה אחרת עם הכלי, למשל גיבוי חלק ממכשיר אחר ותבדוק אם הכלי תקין או שאכן דרייברים.
הכלי תקין צרבתי איתו מלא...
-
עשיתי לפי המדריך של @מישהו12 כאן והתכנה לא קולטת את המכשיר אולי @מישהו12 יוכל להסביר לי מה חיסרתי או @אליר325000 מה בדיוק עשיתם כדי שנבין איפה הטעות שלי
- דרייברים מותקנים?
- המכשיר מכובה?
- הורדת את ROM המתאים מהמדריך של @hagay ?
-
- דרייברים מותקנים?
- המכשיר מכובה?
- הורדת את ROM המתאים מהמדריך של @hagay ?
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
- דרייברים מותקנים?
- המכשיר מכובה?
- הורדת את ROM המתאים מהמדריך של @hagay ?
ברור שדרייברים מותקנים
המכשיר מכובה
הורדתי את הרום של חגיי
אבל התוכנה לא קולטת את המכשיר... -
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
- דרייברים מותקנים?
- המכשיר מכובה?
- הורדת את ROM המתאים מהמדריך של @hagay ?
ברור שדרייברים מותקנים
המכשיר מכובה
הורדתי את הרום של חגיי
אבל התוכנה לא קולטת את המכשיר...@שמואל-כהן-0 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
אבל התוכנה לא קולטת את המכשיר...
מוזר...
נסה להוציא את הבטריה ולהחזיר, זה עזר לי בכמה מכשירים [כמו QIN 2 והאמת גם מכשירי MTK] -
@שמואל-כהן-0 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
אבל התוכנה לא קולטת את המכשיר...
מוזר...
נסה להוציא את הבטריה ולהחזיר, זה עזר לי בכמה מכשירים [כמו QIN 2 והאמת גם מכשירי MTK]@אליר325000 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
@שמואל-כהן-0 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
אבל התוכנה לא קולטת את המכשיר...
מוזר...
נסה להוציא את הבטריה ולהחזיר, זה עזר לי בכמה מכשירים [כמו QIN 2 והאמת גם מכשירי MTK]בחיים לא פתחתי את המכשיר זה עסק מסובך?
-
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
@שמואל-כהן-0 כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
אבל התוכנה לא קולטת את המכשיר...
מוזר...
נסה להוציא את הבטריה ולהחזיר, זה עזר לי בכמה מכשירים [כמו QIN 2 והאמת גם מכשירי MTK]בחיים לא פתחתי את המכשיר זה עסק מסובך?
@שמואל-כהן-0 לא. תוציא את המגרה של הסים ותפרק בעדינות את הקליפסים.
אחרי זה תצטרך מברג קטן לפלסטיק בפנים שיושב על הבטריה. -
@אביעד כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
תנסה לחבר להטענה עם לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי וזה שמעליו
זה עבד!!!
המכשיר הראה סימן חיים!!! -
@אביעד כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
תנסה לחבר להטענה עם לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי וזה שמעליו
עשיתי מה שאמרת הצריבה רצה בגירסה רגילה והמכשיר עובד חלק תודה רבה !!!
נותן לך 100 לייקים








-
@אביעד כתב בבקשת מידע | הוצאת מכשיר מבריק:
תנסה לחבר להטענה עם לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי וזה שמעליו
עשיתי מה שאמרת הצריבה רצה בגירסה רגילה והמכשיר עובד חלק תודה רבה !!!
נותן לך 100 לייקים








-
@שמואל-כהן-0 תשנה ל'נפתר'
-
ש שמואל כהן 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שמואל כהן 0 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
שינוי לשאלה ואז עוד פעם שינוי לנושא שנפתר