המלצה | המלצה על ראוטר
-
-
-
@י-ג כתב בהמלצה | המלצה על ראוטר:
אני צריך לקנות ראטור (עם מודם) עבור משרד עם כמה מחשבים, אשמח לשמוע המלצות לדגם מומלץ
כמה מחשבים? ואיך הם יתחברו אלחוטי או קוי? אם אלחוטי מה המרחק בין הראוטר למחשב הרחוק ביותר?
-
@י-ג כתב בהמלצה | המלצה על ראוטר:
אני צריך לקנות ראטור (עם מודם) עבור משרד עם כמה מחשבים, אשמח לשמוע המלצות לדגם מומלץ
כמה מחשבים? ואיך הם יתחברו אלחוטי או קוי? אם אלחוטי מה המרחק בין הראוטר למחשב הרחוק ביותר?
-
@י-ג
עבור חיבור קווי יש לך בדגם הזה רק 3 יציאות ,כלומר יוכל לשמש רק ל3 מחשבים,
אבל תמיד תוכל לרכוש מפצל .
וכן אין יציאת USB אם תצטרך חיבור למדפסת קווית.
שם לב-לכאורה יוכל לעבוד לך רק על תשתית של בזק ולא של הוט וכן אין כניסת סים אם משנה לך
ההצפנה שלו מעולה, הכי מתקדם+חומת אש
מהירות- מדובר ב- WIFI6 עם תדר כפול, זהו התקן המהיר והמתקדם ביותר כיום
קח בחשבון שהיות ומדובר בחברה סינית, אז הממשק וההגדרות הם גם בסינית..כך שההתקנה קצת מסובכת.
בנוסף שים לב להזמין עם מתאם של האיחוד האירופי או אוניברסלי כדי שלא תצטרך לרכוש עוד מתאמים מותאמים לשקע הישראלי.על האחראיות אני לא לוקחת אחריות..75 יום פלוס יתרון ענקק שמדובר בשיומי..בציניות כמובן
מה לעשות, לא מתחברת לחברות הסיניות הללו, אולי אני סתם חיה על קונספירציות.. -
@י-ג
עבור חיבור קווי יש לך בדגם הזה רק 3 יציאות ,כלומר יוכל לשמש רק ל3 מחשבים,
אבל תמיד תוכל לרכוש מפצל .
וכן אין יציאת USB אם תצטרך חיבור למדפסת קווית.
שם לב-לכאורה יוכל לעבוד לך רק על תשתית של בזק ולא של הוט וכן אין כניסת סים אם משנה לך
ההצפנה שלו מעולה, הכי מתקדם+חומת אש
מהירות- מדובר ב- WIFI6 עם תדר כפול, זהו התקן המהיר והמתקדם ביותר כיום
קח בחשבון שהיות ומדובר בחברה סינית, אז הממשק וההגדרות הם גם בסינית..כך שההתקנה קצת מסובכת.
בנוסף שים לב להזמין עם מתאם של האיחוד האירופי או אוניברסלי כדי שלא תצטרך לרכוש עוד מתאמים מותאמים לשקע הישראלי.על האחראיות אני לא לוקחת אחריות..75 יום פלוס יתרון ענקק שמדובר בשיומי..בציניות כמובן
מה לעשות, לא מתחברת לחברות הסיניות הללו, אולי אני סתם חיה על קונספירציות.. -
@MALLI כתב בהמלצה | המלצה על ראוטר:
מהירות- מדובר ב- WIFI6 עם תדר כפול, זהו התקן המהיר והמתקדם ביותר כיום
כבר מזמן לא הכי מהיר
אבל עדיין מהיר מאוד -
@MALLI כתב בהמלצה | המלצה על ראוטר:
@nte
כוונתך לסיבים אופטיים?לא
WIFI 6E מהיר יותר ואולי גם יש יותר מהירים
כבר מדברים על WIFI 7 (בשנה הבאה בערך)
https://www.tgspot.co.il/mediatek-wifi-7-first-product-in-2023/ -
@MALLI כתב בהמלצה | המלצה על ראוטר:
@nte
כוונתך לסיבים אופטיים?לא
WIFI 6E מהיר יותר ואולי גם יש יותר מהירים
כבר מדברים על WIFI 7 (בשנה הבאה בערך)
https://www.tgspot.co.il/mediatek-wifi-7-first-product-in-2023/ -
י יחצ התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות