עזרה | שיחזור גיבוי תמונת מערכת
-
@יעקב-אבינו עושים את זה דרך הBIOS זה משתנה ממחשב למחשב אתה יודע להתעסק עם BIOS
@big-boy כן, קצת, בבקשה תגיד לי
-
@יעקב-אבינו עושים את זה דרך הBIOS זה משתנה ממחשב למחשב אתה יודע להתעסק עם BIOS
@big-boy יש לי מחשב דל
-
@big-boy יש לי מחשב דל
@יעקב-אבינו דגם ספציפי ?
-
@יעקב-אבינו דגם ספציפי ?
-
@יעקב-אבינו דגם ספציפי ?
@big-boy זה אפשרי לשחזר?
-
@יעקב-אבינו יכול להיות שהסרטון הזה יעזור לך https://youtu.be/1Hskx24JQNA
-
@יעקב-אבינו יכול להיות שהסרטון הזה יעזור לך https://youtu.be/1Hskx24JQNA
-
@big-boy תודה רבה אין לי מילים
-
@big-boy עשיתי כפי שמופיע בסרטון והופיע לי זה

-
@big-boy עשיתי כפי שמופיע בסרטון והופיע לי זה

@יעקב-אבינו הוא לא מוצא את התמונת מערכת ממנה הוא רוצה לשחזר בטוח שהפנית אותו לקובץ הנכון ?
-
היי, עשיתי גיבוי לכל המחשב באמצעות יצירת תמונת מערכת (יצא איזה 30 ג'יגה) ועכשיו אני לא יודע איך לשחזר את זה למחשב החדש. בבקשה תעזרו לי
@יעקב-אבינו נא לשנות את הכותרת לברורה יותר...
https://mitmachim.top/post/240370 אם תצטרך..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות