עזרה | מציאת דיסק שנמחק בטעות
-
לחצתי בניהול דיסקים על איזה כונן בטעות, 'מחיקת אמצעי אחסון'... איך אני מחזיר אותו לפעולה? הוא נעלם ולא מצאתי בפורום אפשרות להחזיר...
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי..
-
לחצתי בניהול דיסקים על איזה כונן בטעות, 'מחיקת אמצעי אחסון'... איך אני מחזיר אותו לפעולה? הוא נעלם ולא מצאתי בפורום אפשרות להחזיר...
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי..
@סקרן-להבין החומר חשוב לך?
-
@סקרן-להבין החומר חשוב לך?
@קינג-קומפיוטר לא
אין לי שם חומר...
-
@קינג-קומפיוטר לא
אין לי שם חומר...
@סקרן-להבין תעלה תמונה מניהול דיסקים
-
@סקרן-להבין תעלה תמונה מניהול דיסקים
-
@סקרן-להבין אני מבין שכונן d נמחק
תלחץ מקש ימני על הריבוע השחור ואז תבחר ביצירת התקן חדש ואז תפעל לפי השלבים שאתה רואה
אני לא זוכר בדיוק אני לא ליד מחשב כרגע -
@סקרן-להבין אני מבין שכונן d נמחק
תלחץ מקש ימני על הריבוע השחור ואז תבחר ביצירת התקן חדש ואז תפעל לפי השלבים שאתה רואה
אני לא זוכר בדיוק אני לא ליד מחשב כרגע@קינג-קומפיוטר דווקא f נמחק
-
@קינג-קומפיוטר דווקא f נמחק
@סקרן-להבין אוקי אז תעלה תמונה מלאה של ניהול דיסקים לא רואים את כל המחיצות
-
@סקרן-להבין אוקי אז תעלה תמונה מלאה של ניהול דיסקים לא רואים את כל המחיצות
@קינג-קומפיוטר עשיתי כמו מה שאמרת

-
@קינג-קומפיוטר עשיתי כמו מה שאמרת

@סקרן-להבין תכלס הכונן חזר להופיע?
-
@סקרן-להבין תכלס הכונן חזר להופיע?
-
וואו
באתי כבר לפתוח נושא על ואז נתקלתי בנוכחי.לא יודע איך ומי שיחק לי במחשב
למעיישה
אין לי כרגע כונן דיסקים
הכונן של הדיסקים העגולים - CD לא מופיע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
