בירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?
-
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
:::
אני יודע שתמיד כדאי שיהיה גיבוי בלי קשר לזה, השאלה שלי רק בקשר לזה
:::
-
@אהרן יכול להיות סיכון, יש למייקרו סופט אתר של שאלות
https://support.microsoft.com/he-il/windows/גיבוי-ושחזור-של-המחשב-ac359b36-7015-4694-de9a-c5eac1ce9d9c@ג-יפה כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
@אהרן יכול להיות סיכון, יש למייקרו סופט אתר של שאלות
https://support.microsoft.com/he-il/windows/גיבוי-ושחזור-של-המחשב-ac359b36-7015-4694-de9a-c5eac1ce9d9cמה מצאת שם? האם שם כתוב שיש סיכון? לא מצאתי.
-
@ג-יפה כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
@אהרן יכול להיות סיכון, יש למייקרו סופט אתר של שאלות
https://support.microsoft.com/he-il/windows/גיבוי-ושחזור-של-המחשב-ac359b36-7015-4694-de9a-c5eac1ce9d9cמה מצאת שם? האם שם כתוב שיש סיכון? לא מצאתי.
-
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
:::
אני יודע שתמיד כדאי שיהיה גיבוי בלי קשר לזה, השאלה שלי רק בקשר לזה
:::
-
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
:::
אני יודע שתמיד כדאי שיהיה גיבוי בלי קשר לזה, השאלה שלי רק בקשר לזה
:::
@אהרן כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
כן ומומלץ גם לבדוק האם לא מופעל bitlocker ואם כן לגבות את המפתח
-
@אהרן כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
כן ומומלץ גם לבדוק האם לא מופעל bitlocker ואם כן לגבות את המפתח
@משחזר-מידע כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
@אהרן כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
כן ומומלץ גם לבדוק האם לא מופעל bitlocker ואם כן לגבות את המפתח
מה זה הביטלוקר ואך בודקים?
-
@משחזר-מידע כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
@אהרן כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
האם יש חשש אפילו קטן כשמשדרגים לווינדוס 11 שהדיסק השני [לא זה של מערכת ההפעלה] ימחק? ומה עם התקנה נקיה אם אצטרך בסוף? האם כדאי לעשות גיבוי?
כן ומומלץ גם לבדוק האם לא מופעל bitlocker ואם כן לגבות את המפתח
מה זה הביטלוקר ואך בודקים?
@אהרן כתב בבירור | האם צריך לעשות גיבוי לפני שדרוג מערכת הפעלה?:
ואך בודקים?
כמנהל
manage-bde -status
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות