בעיה | מסך נעילה קופא לפעמים
-
מ משה ראובן סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש לי בעיה מידי פעם כשהמחשב במסך נעילה אחרי שאני לוחץ והשעון נעלם זה קופא, ומתעורר רק אם עולה לי הודעה על המסך ואני לוחץ עליה
@משה-ראובן כתב בבעיה | מסך נעילה קופא לפעמים:
זה קופא,
הפתרון הישן והמוכר של
CTRL+ALT+DELET
לא עוזר? -
@משה-ראובן כתב בבעיה | מסך נעילה קופא לפעמים:
זה קופא,
הפתרון הישן והמוכר של
CTRL+ALT+DELET
לא עוזר?@YAAKOVSAS תודה. לא מוכר לי, אנסה...
-
@YAAKOVSAS תודה. לא מוכר לי, אנסה...
-
@משה-ראובן
או הנ"ל
או 5 פעמים על שיפט ואז לסגור את החלון שקופץ
או קונטרול שיפט ו F 10 -
מ משה ראובן סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
Y YAAKOVSAS התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות