בירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב
-
עברתי על הפוסטים פה.
לא הצלחתי להגיע למסקנה אם אפשר או לא.
זה https://mitmachim.top/topic/356/העברת-אנשי-קשר-דרך-חיבור-בלוטוס לא מתחבר למחשב.
ו nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד, אבל כשאני עושה גיבוי לאנשי קשר הוא רושם שאין את מה לגבות.תודה!
-
עברתי על הפוסטים פה.
לא הצלחתי להגיע למסקנה אם אפשר או לא.
זה https://mitmachim.top/topic/356/העברת-אנשי-קשר-דרך-חיבור-בלוטוס לא מתחבר למחשב.
ו nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד, אבל כשאני עושה גיבוי לאנשי קשר הוא רושם שאין את מה לגבות.תודה!
@מתכנתת נראה יש אפשרות במכשיר אחר (סי 2 ו208) רגילים ומהם להוציא את המספרים באחת מהאופציות של הגיבוי.
ודרך אגב בכשרים יש לבטל את החסימה של הבלוטוס ע"י שמתי שמדליקים את הבלוטוס לוחצים על הכפתור הרבה פעמים עד שכתוב מפעיל בלוטוס ואז מיד ללחוץ הרבה על האדום עד שיתכבה (לפעמים לא מצליחים מיד) ואז הבלוטוס עובד. -
@מתכנתת נראה יש אפשרות במכשיר אחר (סי 2 ו208) רגילים ומהם להוציא את המספרים באחת מהאופציות של הגיבוי.
ודרך אגב בכשרים יש לבטל את החסימה של הבלוטוס ע"י שמתי שמדליקים את הבלוטוס לוחצים על הכפתור הרבה פעמים עד שכתוב מפעיל בלוטוס ואז מיד ללחוץ הרבה על האדום עד שיתכבה (לפעמים לא מצליחים מיד) ואז הבלוטוס עובד.@לחי כתב בבירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב:
להוציא את המספרים באחת מהאופציות של הגיבוי.
איפה האופציות האלו?
והבלוטוס עוובד טוב, מחבר למחשב כמו שרשמתי פה:
@מתכנתת כתב בבירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב:nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד
-
@לחי כתב בבירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב:
להוציא את המספרים באחת מהאופציות של הגיבוי.
איפה האופציות האלו?
והבלוטוס עוובד טוב, מחבר למחשב כמו שרשמתי פה:
@מתכנתת כתב בבירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב:nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד
-
עברתי על הפוסטים פה.
לא הצלחתי להגיע למסקנה אם אפשר או לא.
זה https://mitmachim.top/topic/356/העברת-אנשי-קשר-דרך-חיבור-בלוטוס לא מתחבר למחשב.
ו nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד, אבל כשאני עושה גיבוי לאנשי קשר הוא רושם שאין את מה לגבות.תודה!
@מתכנתת כתב בבירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב:
עברתי על הפוסטים פה.
לא הצלחתי להגיע למסקנה אם אפשר או לא.
זה https://mitmachim.top/topic/356/העברת-אנשי-קשר-דרך-חיבור-בלוטוס לא מתחבר למחשב.
ו nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד, אבל כשאני עושה גיבוי לאנשי קשר הוא רושם שאין את מה לגבות.תודה!
גם אני עכשיו נתקלתי בבעיה כשניסיתי להעביר לפלאפון אחר
כנראה שאין אופציה חוץ מלשתף אחד אחד בבלוטוס או להעביר דרך סים -
@מתכנתת כתב בבירור | ייצוא אנשי קשר מנוקיה 208 כשר למחשב:
עברתי על הפוסטים פה.
לא הצלחתי להגיע למסקנה אם אפשר או לא.
זה https://mitmachim.top/topic/356/העברת-אנשי-קשר-דרך-חיבור-בלוטוס לא מתחבר למחשב.
ו nokia pc suit מגבה הכל יפה מאד, אבל כשאני עושה גיבוי לאנשי קשר הוא רושם שאין את מה לגבות.תודה!
גם אני עכשיו נתקלתי בבעיה כשניסיתי להעביר לפלאפון אחר
כנראה שאין אופציה חוץ מלשתף אחד אחד בבלוטוס או להעביר דרך סים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות