בירור | האם וינדוס 11 פחות יציב מ10
-
יש לי 2 מחשבים אחד דל אינספריון עם מערכת הפעלה 10 ואחד דל vostro עם מערכת הפעלה 11.
ובמחשב השני למשל אם אני פותח הרבה חלונות או הרבה העתקות המסך מתאפס וכל התיקיות שהיו פתוחות נסגרות. האם זה קשור ל11 שהוא פחות יציב או שאצלי ספציפית הדגם של המחשב יותר חלש.@לחי כתב בבירור | האם וינדוס 11 פחות יציב מ10:
יש לי 2 מחשבים אחד דל אינספריון עם מערכת הפעלה 10 ואחד דל vostro עם מערכת הפעלה 11.
ובמחשב השני למשל אם אני פותח הרבה חלונות או הרבה העתקות המסך מתאפס וכל התיקיות שהיו פתוחות נסגרות. האם זה קשור ל11 שהוא פחות יציב או שאצלי ספציפית הדגם של המחשב יותר חלש.תן לי לנחש שהמחשב הגיע עם התקנה של ווינדוס 11 ולא עבר שום עדכון. תעשה עדכון וכל הבעיות יפתרו באורח פלא...
-
@לחי כתב בבירור | האם וינדוס 11 פחות יציב מ10:
יש לי 2 מחשבים אחד דל אינספריון עם מערכת הפעלה 10 ואחד דל vostro עם מערכת הפעלה 11.
ובמחשב השני למשל אם אני פותח הרבה חלונות או הרבה העתקות המסך מתאפס וכל התיקיות שהיו פתוחות נסגרות. האם זה קשור ל11 שהוא פחות יציב או שאצלי ספציפית הדגם של המחשב יותר חלש.תן לי לנחש שהמחשב הגיע עם התקנה של ווינדוס 11 ולא עבר שום עדכון. תעשה עדכון וכל הבעיות יפתרו באורח פלא...
@NH-LOCAL [זה גם יכול להיות הפיתרון]
-
@לחי כתב בבירור | האם וינדוס 11 פחות יציב מ10:
יש לי 2 מחשבים אחד דל אינספריון עם מערכת הפעלה 10 ואחד דל vostro עם מערכת הפעלה 11.
ובמחשב השני למשל אם אני פותח הרבה חלונות או הרבה העתקות המסך מתאפס וכל התיקיות שהיו פתוחות נסגרות. האם זה קשור ל11 שהוא פחות יציב או שאצלי ספציפית הדגם של המחשב יותר חלש.תן לי לנחש שהמחשב הגיע עם התקנה של ווינדוס 11 ולא עבר שום עדכון. תעשה עדכון וכל הבעיות יפתרו באורח פלא...
-
@לחי כמובן! כי ווינדוס 10 שהותקן במחשב, הוא גרסה שעברה אלף שינויים ותיקונים, אבל ווינדוס 11, מכיון שהוא יחסית חדש, הגרסה שהותקנה היא גרסה לא מספיק יציבה.
כמובן, שברגע שתעדכן כל הבעיות יעלמו. במאה אחוז. (כמובן בהנחה שהוא לא מעודכן...)
על החתום:
nh.local -
@לחי כמובן! כי ווינדוס 10 שהותקן במחשב, הוא גרסה שעברה אלף שינויים ותיקונים, אבל ווינדוס 11, מכיון שהוא יחסית חדש, הגרסה שהותקנה היא גרסה לא מספיק יציבה.
כמובן, שברגע שתעדכן כל הבעיות יעלמו. במאה אחוז. (כמובן בהנחה שהוא לא מעודכן...)
על החתום:
nh.local -
@לחי כמובן! כי ווינדוס 10 שהותקן במחשב, הוא גרסה שעברה אלף שינויים ותיקונים, אבל ווינדוס 11, מכיון שהוא יחסית חדש, הגרסה שהותקנה היא גרסה לא מספיק יציבה.
כמובן, שברגע שתעדכן כל הבעיות יעלמו. במאה אחוז. (כמובן בהנחה שהוא לא מעודכן...)
על החתום:
nh.local -
@NH-LOCAL אתה יכול להעריך כמה ג'יגה זה יקח (המחשב נקנה לפני כחצי שנה) (ומה אני עושה אם אני מוגבל בג'יגה) וכמה זמן.
-
@לחי זה יקח כ-4 ג'יגה לכל הפחות. אם במקרה יש לך קובץ איסו של ווינדוס 11 גרסה 22H2 תוכל לעשות את זה אופליין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות