בירור | למה הטאבים בסייר קבצים לא מוצגים בנפרד?
-

זה ככה אצל כולם?
[בדפדפן כל לשונית מוצגת בנפרד ובסייר קבצים לא] -

זה ככה אצל כולם?
[בדפדפן כל לשונית מוצגת בנפרד ובסייר קבצים לא]@האדם-החושב כן
-
@האדם-החושב כן
-
@GIGA למה באמת לא עשו את זה כמו בדפדפן ,והאם זה מתוכנן להמשך?
@האדם-החושב לגבי הדפדפן יש לציין שהחלוקה הזו היא רק בדפדפן של מיקרוסופט, למשתמשי גוגל זה לא ככה. לגבי הכרטיסיות - ניתן להניח שבהמשך הם יבצעו חלוקה בתצוגת הכרטיסיות, אך הדבר יקח עוד זמן רב
עריכה: כעת בגרסה האחרונה של ווינדוס 11 למשתתפי תוכנית אינסיידר - בקשתך התקבלה במלואה! רק עכשיו אני שם לב לזה אצלי (בכל אופן, לא הייתי ממליץ לעבור אליה כי כרגע יש בה בעיות קשות מאוד בתצוגה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות