בעיה | בעיה בצריבת גירסה
-
נכנס לצריבה ואז כותב לי שגיאה:
===Flashing [MCU]===
Erase Processing rm721__11.40.mcusw
Partitioning....
Partitioning error! Phone Not respond!
Connect phone on selected interface...מה זה אומר???
תודה רבה. -
נכנס לצריבה ואז כותב לי שגיאה:
===Flashing [MCU]===
Erase Processing rm721__11.40.mcusw
Partitioning....
Partitioning error! Phone Not respond!
Connect phone on selected interface...מה זה אומר???
תודה רבה.@אלוף-העולם-1 אני חושב שזה מתוצאה שהפלאון שלך התנתק לרגע והצריבה הופסקה או שאתה לא הורדת דרייברים
-
נכנס לצריבה ואז כותב לי שגיאה:
===Flashing [MCU]===
Erase Processing rm721__11.40.mcusw
Partitioning....
Partitioning error! Phone Not respond!
Connect phone on selected interface...מה זה אומר???
תודה רבה.@אלוף-העולם-1 וינדוס 11? לא עובד
-
נכנס לצריבה ואז כותב לי שגיאה:
===Flashing [MCU]===
Erase Processing rm721__11.40.mcusw
Partitioning....
Partitioning error! Phone Not respond!
Connect phone on selected interface...מה זה אומר???
תודה רבה.@אלוף-העולם-1 כתב בבעיה | בעיה בצריבת גירסה:
נכנס לצריבה ואז כותב לי שגיאה:
===Flashing [MCU]===
Erase Processing rm721__11.40.mcusw
Partitioning....
Partitioning error! Phone Not respond!
Connect phone on selected interface...מה זה אומר???
תודה רבה.יש לי בדיוק את אותה בעיה
אני עם ווינדוס 10 והתוכנה במצב תאימות
הורדתי את הדרייברים
למישהו יש פיתרון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות