בעיה | האם אפליקציית MI HOME עושה בעיות באומליטור
-
התקנתי את האומליטור הזה,

אבל האפליקציה MI HOME נפתחת וניסגרת למישהו יש הסבר? וכן כשאני פןתח את האפליקציה הוא כותב "הטלפון מושרש שימו לב לאבטחת המערכת.

-
@beny כנס להגדרות, כמו בתמונה, ובטל את הסימון מהשורה Root Mode, לאחמ"כ לחץ על Save.
יש אפליקציות שדורשות אבטחה מוגברת, מכשיר עם רוט מטבעו הוא 'בעייתי' בהקשר הזה... אמנם אירוני מעט שבדיוק לשיאומי זה מפריע...
@dfhzrhree כתב בבעיה | האם אפליקציית MI HOME עושה בעיות באומליטור:
יש אפליקציות שדורשות אבטחה מוגברת, מכשיר עם רוט מטבעו הוא 'בעייתי' בהקשר הזה...
אתה בהחלט צודק עשיתי כך והאפליקציה עבדה.
אך עדיין אני בבעיה כי האפליקציה נפתחת ומיד נסגרת, מישהו יודע למה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות