בקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב
-
@אליר325000 כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
אני אעשה זאת שוב היום בלנ"ד
עם סיסמה רצינית וחזקה כמו
w:2C%AQ5_GAF,%yy]Xs*70×RW=BG+oG_kh4>e7vuf&kv}9i$y@משחזר-מידע כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@אליר325000 כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
אני אעשה זאת שוב היום בלנ"ד
עם סיסמה רצינית וחזקה כמו
w:2C%AQ5_GAF,%yy]Xs*70×RW=BG+oG_kh4>e7vuf&kv}9i$yמה באמת כתוב שם?
איך אפשר לנסות לפענח [בלי תוכנה]? -
@משחזר-מידע כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@אליר325000 כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
אני אעשה זאת שוב היום בלנ"ד
עם סיסמה רצינית וחזקה כמו
w:2C%AQ5_GAF,%yy]Xs*70×RW=BG+oG_kh4>e7vuf&kv}9i$yמה באמת כתוב שם?
איך אפשר לנסות לפענח [בלי תוכנה]? -
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
התמונה, מאיזה אתר זה?
איך אפשר בכלל לדעת מה ההאש שלי? -
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
התמונה, מאיזה אתר זה?
איך אפשר בכלל לדעת מה ההאש שלי? -
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
התמונה, מאיזה אתר זה?
איך אפשר בכלל לדעת מה ההאש שלי? -
@מזדה
https://cv.mossad.gov.il/
ההאש - הגיבוב של הסיסמא מאוחסן בקובץ במחשב, ניתן להגיע אליו..@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@מזדה
https://cv.mossad.gov.il/
ההאש - הגיבוב של הסיסמא מאוחסן בקובץ במחשב, ניתן להגיע אליו..אני כבר באמת מתחיל להלחץ.........
-
@מזדה
https://cv.mossad.gov.il/
ההאש - הגיבוב של הסיסמא מאוחסן בקובץ במחשב, ניתן להגיע אליו..@dfhzrhree מה זה?;
-
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@מזדה
https://cv.mossad.gov.il/
ההאש - הגיבוב של הסיסמא מאוחסן בקובץ במחשב, ניתן להגיע אליו..אני כבר באמת מתחיל להלחץ.........
@משהקפלן המשתמש במחשב יכול להגיע, אבל אם הגענו עד המוסד נגיע גם אליך...

תכל'ס ההאש מאוחסן בנתיב הזה:C:\Windows\System32\config\SAMוצריך תוכנה כדי לקרוא אותו - עוד לפני הפיענוח!
הובאה כאן בעבר תוכנה בשם Mimikatz, שנועדה בדיוק לזה!
אזהרה! יותר קל לשבור את המחשב (עם דיסק?) מאשר לחכות שתצליח לפצח/לעלות על הקוד הלא מגובב...ליתר הרחבה: ראה כאן!
-
@משהקפלן המשתמש במחשב יכול להגיע, אבל אם הגענו עד המוסד נגיע גם אליך...

תכל'ס ההאש מאוחסן בנתיב הזה:C:\Windows\System32\config\SAMוצריך תוכנה כדי לקרוא אותו - עוד לפני הפיענוח!
הובאה כאן בעבר תוכנה בשם Mimikatz, שנועדה בדיוק לזה!
אזהרה! יותר קל לשבור את המחשב (עם דיסק?) מאשר לחכות שתצליח לפצח/לעלות על הקוד הלא מגובב...ליתר הרחבה: ראה כאן!
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@משהקפלן המשתמש במחשב יכול להגיע, אבל אם הגענו עד המוסד נגיע גם אליך...

תכל'ס ההאש מאוחסן בנתיב הזה:C:\Windows\System32\config\SAMוצריך תוכנה כדי לקרוא אותו - עוד לפני הפיענוח!
הובאה כאן בעבר תוכנה בשם Mimikatz, שנועדה בדיוק לזה!
אזהרה! יותר קל לשבור את המחשב (עם דיסק?) מאשר לחכות שתצליח לפצח/לעלות על הקוד הלא מגובב...או פשוט לפרוץ למחשבים של הפנטגון, ולהריץ שם את הפענוח....
-
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@משהקפלן המשתמש במחשב יכול להגיע, אבל אם הגענו עד המוסד נגיע גם אליך...

תכל'ס ההאש מאוחסן בנתיב הזה:C:\Windows\System32\config\SAMוצריך תוכנה כדי לקרוא אותו - עוד לפני הפיענוח!
הובאה כאן בעבר תוכנה בשם Mimikatz, שנועדה בדיוק לזה!
אזהרה! יותר קל לשבור את המחשב (עם דיסק?) מאשר לחכות שתצליח לפצח/לעלות על הקוד הלא מגובב...או פשוט לפרוץ למחשבים של הפנטגון, ולהריץ שם את הפענוח....
-
@dfhzrhree כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@משהקפלן אם תמצא שם קוואנטי פנוי, תביא גם לי...
מצאתי.....זה כבר על המשאית......
-
@נחמן-מזוז כתב בבקשה | תכלס איך אפשר לדעת מה קוד המחשב:
@מזדה
לאפס אפשר עם דיסק טכנאים כמו שאמרו פהלא צריך לאפס, אם כבר המחשב פתוח אפשר לעשות את מה ש @GIGA אמר כאן: https://mitmachim.top/post/568365
-
לסיכום
אין שום דרך לגעת מה הסיסמה [אפילו שהיו כאלה שאמרו שאפשר, אבל הם לא אמרו איך]
יש רק דרך לשנות/לאפס סיסמה
בהצלחה לכולם@מזדה תיקון קל,
יש אפשרות תיאורטית.
מעשית - זה הרבה יותר מורכב... אבל בגדר האפשר... -
@מזדה תיקון קל,
יש אפשרות תיאורטית.
מעשית - זה הרבה יותר מורכב... אבל בגדר האפשר... -
-
K KINGYOS התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


