בירור | F22 בבני ברק
-
@חסיד-פשוט תודה רבה
אתה יודע בדיוק בכמה? -
@חסיד-פשוט תודה רבה
אתה יודע בדיוק בכמה? -
@נתני אצל @mefateach , כמדומני ב670
-
@נתני אצל @mefateach , כמדומני ב670
-
@חסיד-פשוט כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@נתני אריאל מוביל מחיר בשמים
שעות הפתיחה שם כעת לא סדירות עקב ההפגנות ובכל רגע יתכן שינוי.
בכ"א כדאי לבוא עם ציוד מגן וכפפות מפני זכוכיות חלון הראווה של החנות

-
@חסיד-פשוט כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@נתני אריאל מוביל מחיר בשמים
שעות הפתיחה שם כעת לא סדירות עקב ההפגנות ובכל רגע יתכן שינוי.
בכ"א כדאי לבוא עם ציוד מגן וכפפות מפני זכוכיות חלון הראווה של החנות

@אליהו-ה כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@חסיד-פשוט כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@נתני אריאל מוביל מחיר בשמים
שעות הפתיחה שם כעת לא סדירות עקב ההפגנות ובכל רגע יתכן שינוי.
בכ"א כדאי לבוא עם ציוד מגן וכפפות מפני זכוכיות חלון הראווה של החנות

על איזה חנות אתה מדבר? ואיפה זה? ולמה ההפגנות על החנות?
-
@אליהו-ה כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@חסיד-פשוט כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@נתני אריאל מוביל מחיר בשמים
שעות הפתיחה שם כעת לא סדירות עקב ההפגנות ובכל רגע יתכן שינוי.
בכ"א כדאי לבוא עם ציוד מגן וכפפות מפני זכוכיות חלון הראווה של החנות

על איזה חנות אתה מדבר? ואיפה זה? ולמה ההפגנות על החנות?
@hjhtk-com כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@אליהו-ה כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@חסיד-פשוט כתב בבירור | F22 בבני ברק:
@נתני אריאל מוביל מחיר בשמים
שעות הפתיחה שם כעת לא סדירות עקב ההפגנות ובכל רגע יתכן שינוי.
בכ"א כדאי לבוא עם ציוד מגן וכפפות מפני זכוכיות חלון הראווה של החנות

על איזה חנות אתה מדבר?
אני ציטטתי את ההודעה בשביל שיבינו מה שם החנות
ואיפה זה?
ברחוב רבי עקיבא בבני ברק
ולמה ההפגנות על החנות?
כי אין הכשר של וועדת הרבנים.
-
-
יש חנות שקטה מאוד בירושלים ששום קנאי לא מכיר
ממש חווית קניה. מחיר 550 לישן, החדש אני לא יודע. שפע של גירסאות.
https://goo.gl/maps/na4VT4wshahqj62K8
026502005 הטלפון, הוא פותח בערב.@ג-יפה כתב בבירור | F22 בבני ברק:
הוא פותח בערב
אתה בטוח?

זמני פתיחה:
שני, 10:30am–8:30pm
שלישי, 10:30am–8:30pm
רביעי, 10:30am–8:30pm
חמישי, 10:30am–8:30pm
שישי, 10:30am–1pm
שבת, סגור
ראשון, 10:30am–8:30pmאגב, פותח הנושא חיפש חנות ב- בני ברק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות