בקשה | לעלות למייל יותר מ25MB
-
@זמן-חורף כתב בבקשה | לעלות למייל יותר מ25MB:
@ב-ל-0 מערכת רב מסר או דברים כאלה
בדיוק זה מה שאני צריך
מישהו יכול לעזור לי -
@ב-ל-0
אתה רוצה דרך רב מסר ולשלם כסף ?
יש לי המייל שלהםאבל יש לי דרך חינמי דרך פוטשופ
האם אתה מעוניין לדעת . -
@צור
אני לא יודע איך להסביר לך לא דרך טלפוני או זום
וגם אין לי כל כך זמן עכשיואבל יש שם בצד שמאול
קובץ
אחרי זה יש לך בלשונית אוטמטי
נפתח עוד לשונית תלחץ על אצווה
נפתח לך חלונית יש לך בצד שמאול ברירת מחדל
שורה מתחת לזה יש לך כמה אופציות אז בשורה אחרון יש לך הקטנה אחרונה
אחרי זה תלחץ בחירה מאיזה תקיה לבחור כדי להקטין וכן בחירה לאיפה להכניס העותקים של התמונות הקטנים -
@צור
אני לא יודע איך להסביר לך לא דרך טלפוני או זום
וגם אין לי כל כך זמן עכשיואבל יש שם בצד שמאול
קובץ
אחרי זה יש לך בלשונית אוטמטי
נפתח עוד לשונית תלחץ על אצווה
נפתח לך חלונית יש לך בצד שמאול ברירת מחדל
שורה מתחת לזה יש לך כמה אופציות אז בשורה אחרון יש לך הקטנה אחרונה
אחרי זה תלחץ בחירה מאיזה תקיה לבחור כדי להקטין וכן בחירה לאיפה להכניס העותקים של התמונות הקטנים -
@צור
אני לא יודע איך להסביר לך לא דרך טלפוני או זום
וגם אין לי כל כך זמן עכשיואבל יש שם בצד שמאול
קובץ
אחרי זה יש לך בלשונית אוטמטי
נפתח עוד לשונית תלחץ על אצווה
נפתח לך חלונית יש לך בצד שמאול ברירת מחדל
שורה מתחת לזה יש לך כמה אופציות אז בשורה אחרון יש לך הקטנה אחרונה
אחרי זה תלחץ בחירה מאיזה תקיה לבחור כדי להקטין וכן בחירה לאיפה להכניס העותקים של התמונות הקטנים -
@צדיק-תמים
אדרבה אזה תוכנה יש לך ? -
@צדיק-תמים
אדרבה אזה תוכנה יש לך ? -
@צדיק-תמים
אדרבה אזה תוכנה יש לך ? -
@צדיק-תמים
אדרבה אזה תוכנה יש לך ? -
אני שולח לאנשים דברים במייל
ואני רוצה לשלוח לרשימת התפוצה הרבה חומר
אבל יש הגבלה של 25 MB השאלה אם מישהו מכיר דרך לשלוח יותר מ25MB ובחינם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
