מקלדת Gboard, מכירים?
-
כל שפה שאינה אנגלית צריך להוריד, השאלה היא האם שייך להוריד קובץ במחשב ולהעביר לשם, או שחייבים להתחבר לרשת. [אם צריך להתחבר אצטרך להמתין קצת כיון שהיא חסומה עם סיסמה שנמצאת אצל מישהו אחר, וכמובן שאיני רוצה לקבל עצות כיצד לעקוף את החסימה.....]
-
יש מצב לשלוח עוד פעם את הקישור למקלדת עם הגרסא הישנה הקישור הקודם חסום בנטפרי
-
מקלדת:
מקלדת ai.type חינם_Lite-0.9.9.rar
מילון עברית למקלדת הנ"ל:
a.i.type Hebrew Predictionary_5.0.9.rar -
מקלדת:
מקלדת ai.type חינם_Lite-0.9.9.rar
מילון עברית למקלדת הנ"ל:
a.i.type Hebrew Predictionary_5.0.9.rar@יוסי-מחשבים אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
- על זה כתוב לי יש בעיה בניתוח החבילה
מילון עברית למקלדת הנ"ל:
a.i.type Hebrew Predictionary_5.0.9.rar- וזה הוא כן מתקין אבל אין לי מזה כלום
-
יש למישהו מקלדת טובה לסמסונג יאנג שיעבוד לי???
-
יש למישהו מקלדת טובה לסמסונג יאנג שיעבוד לי???
@אהרן-שובקס אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
יש למישהו מקלדת טובה לסמסונג יאנג שיעבוד לי???
@Yair אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
תשתמש ב SwiftKey!!!
-
@אהרן-שובקס אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
יש למישהו מקלדת טובה לסמסונג יאנג שיעבוד לי???
@Yair אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
תשתמש ב SwiftKey!!!
@זלמן אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
@אהרן-שובקס אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
יש למישהו מקלדת טובה לסמסונג יאנג שיעבוד לי???
@Yair אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
תשתמש ב SwiftKey!!!
אם יש חיבור לרשת, אם אין עיין בתגובות לעיל
-
@אליצפן אם יש רוט עם המכשיר אתה יכול לקחת מכשיר אחר גם עם רוט להתקין שם הכל, ואז לגבות את האפליקציה עם גיבוי טיטניום, שמגבה גם את ה
DATAשל היישון ולשחזר אצלך..
סיפור מסובך קצת...@שמואל אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
@אליצפן אם יש רוט עם המכשיר אתה יכול לקחת מכשיר אחר גם עם רוט להתקין שם הכל, ואז לגבות את האפליקציה עם גיבוי טיטניום, שמגבה גם את ה
DATAשל היישון ולשחזר אצלך..
סיפור מסובך קצת...אולי יש פה מישהו שיכול להכין לי גיבוי לאפליקציה שאוכל לשחזר אצלי. יש לי רוט במכשיר.
-
צ צדיק 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות