בקשת מידע | לשלם באשראי בתחצ
-
שמעתי שיש בדן אפשרות לשלם באשראי בלי רב קו מישהו יודע אם יש בעוד חברות או מתועד להיות ובאמת איזה פיתרון יש למי ששכח רב קו ואין לו איך לשלם רק באשראי או במזומן
-
שמעתי שיש בדן אפשרות לשלם באשראי בלי רב קו מישהו יודע אם יש בעוד חברות או מתועד להיות ובאמת איזה פיתרון יש למי ששכח רב קו ואין לו איך לשלם רק באשראי או במזומן
@מיוחדת כתב בבקשת מידע | לשלם באשראי בתחצ:
שמעתי שיש בדן אפשרות לשלם באשראי בלי רב קו מישהו יודע אם יש בעוד חברות או מתועד להיות ובאמת איזה פיתרון יש למי ששכח רב קו ואין לו איך לשלם רק באשראי או במזומן
זה פיילוט [-נסיון] בדן, רק בתחבורה עירונית, ותשלום מלא של נסיעה בודדת.
נצרך כרטיס אשראי מהדור החדש, שיש לו מאחורה ציור דומה לווי-פי. -
שמעתי שיש בדן אפשרות לשלם באשראי בלי רב קו מישהו יודע אם יש בעוד חברות או מתועד להיות ובאמת איזה פיתרון יש למי ששכח רב קו ואין לו איך לשלם רק באשראי או במזומן
-
חשוב לשים לב שבתשלום בכרטיס אשראי אין זכות מעבר (בשונה מתשלום ברב קו שמקנה זכות מעבר למשך 90 דקות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות