בעיה | א''א לפתוח מייל בלי S.M.S.? משהו חדש?
-
אני בא לפתוח מייל חדש
אני מגיע לחלון שדורש אימות בהודעת טקסט
פעם ראשונה שקורה לי דבר כזהמה אפשר לעשות?

@פסגות כתב בבעיה | א''א לפתוח מייל בלי S.M.S.? משהו חדש?:
אני בא לפתוח מייל חדש
אני מגיע לחלון שדורש אימות בהודעת טקסט
פעם ראשונה שקורה לי דבר כזהמה אפשר לעשות?

@סקרן-להבין
התכוונת לעזור לי שהצבעת בעד הפוסט שלי?...... -
אני בא לפתוח מייל חדש
אני מגיע לחלון שדורש אימות בהודעת טקסט
פעם ראשונה שקורה לי דבר כזהמה אפשר לעשות?

-
@פסגות נראה לי שאחרי שתרשום מספר טלפון ותשלח תוכל להקיש על לא הגיע הקוד שלח לי בהודעה קולית. תנסה...
@ישעיהו-כץ כתב בבעיה | א''א לפתוח מייל בלי S.M.S.? משהו חדש?:
@פסגות נראה לי שאחרי שתרשום מספר טלפון ותשלח תוכל להקיש על לא הגיע הקוד שלח לי בהודעה קולית. תנסה...
אין כזו אופציה
הוא פשוט ממתין שאני אקיש את הקוד ..... -
אני בא לפתוח מייל חדש
אני מגיע לחלון שדורש אימות בהודעת טקסט
פעם ראשונה שקורה לי דבר כזהמה אפשר לעשות?

-
אני בא לפתוח מייל חדש
אני מגיע לחלון שדורש אימות בהודעת טקסט
פעם ראשונה שקורה לי דבר כזהמה אפשר לעשות?

@פסגות פשוט כנראה פתחת הרבה חשבונות היום וגוגל חוששת שזהו רובוט
חכה יום יומיים..
הצלחה -
@פסגות פשוט כנראה פתחת הרבה חשבונות היום וגוגל חוששת שזהו רובוט
חכה יום יומיים..
הצלחה@יהודה-הטכנאי-5 כתב בבעיה | א''א לפתוח מייל בלי S.M.S.? משהו חדש?:
@פסגות פשוט כנראה פתחת הרבה חשבונות היום וגוגל חוששת שזהו רובוט
חכה יום יומיים..
הצלחההצלחתי בסוף
רק ששיניתי בכתובת המייל שזה לא יהיה מס' טלפון שלם.. -
@פסגות כתב בבעיה | א''א לפתוח מייל בלי S.M.S.? משהו חדש?:
אני בא לפתוח מייל חדש
אני מגיע לחלון שדורש אימות בהודעת טקסט
פעם ראשונה שקורה לי דבר כזהמה אפשר לעשות?

@סקרן-להבין
התכוונת לעזור לי שהצבעת בעד הפוסט שלי?......@פסגות כתב בבעיה | א''א לפתוח מייל בלי S.M.S.? משהו חדש?:
התכוונת לעזור לי שהצבעת בעד הפוסט שלי?......
התכוונתי שהפוסט שלך עוזר לי כי גם אני רוצה לדעת את התשובה...
בעצם תודה על כך שפתחת את הפוסט הזה...
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות