שיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל
-
@למה-מה-קרה גם נכון אבל הרעיון שהזכרתי טוב גם לאנשים שרוצים לבדוק אוזניות בלוטוס אז במקום להתקשר לחברים שיבדקו בעצמם
-
@מתכנת-חובב אפשר לעשות למשל בקו שיהיה מודול קבלת נתונים עם המרה לטקסט, ושם אם הוא לא מקבל דיבור/דיבור לא ברור אז הוא משמיע דיבור לא ברור ומקליט מחדש, וככה אפשר לראות אם זה עובד אז יושמע ההקלטה, ואם לא אז ישמעו 'דיבור לא ברור'
-
@נחום-גמזו כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@למה-מה-קרה גם נכון אבל הרעיון שהזכרתי טוב גם לאנשים שרוצים לבדוק אוזניות בלוטוס אז במקום להתקשר לחברים שיבדקו בעצמם
יותר קשה לבדוק איכות שמע. וגם המרה לטקסט לא בטוח שבאמת תתן אינדקציה אמיתית
-
@שמואל-ש כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@מתכנת-חובב אפשר לעשות למשל בקו שיהיה מודול קבלת נתונים עם המרה לטקסט, ושם אם הוא לא מקבל דיבור/דיבור לא ברור אז הוא משמיע דיבור לא ברור ומקליט מחדש, וככה אפשר לראות אם זה עובד אז יושמע ההקלטה, ואם לא אז ישמעו 'דיבור לא ברור'
אתה מתנדב לשלם את היחידות?
-
@צדיק-תמים כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
אתה מתנדב לשלם את היחידות?
לא, את החשבון אם יש יחידות הוא עושה לאחר ההקלטה אם זכור לי טוב, אז אם הדיבור לא בסדר הוא אומר דיבור לא ברור, ואם זה בסדר אז הוא אומר שאין מספיק יחידות
-
ניסיתי, אבל אין כרגע מספרים למערכות חדשות. בכל אופן, ההגדרה שמתאימה לזה [לדעתי] היא
type=menu_voice menu_voice_say_tts=no menu_voice_save_file=yes
ואז לשנות את ההודעות מערכת למשהו יותר קשור, וכדלהלן:
לאחר הצליל נא לומר או להקיש את שם השלוחה המבוקשת. לחזרה לתפריט קודם אמרו "חזור" או הקישו סולמית = לאחר הצליל נא אמרו מלל כלשהו. לסיום הקישו סולמית.
אין הגדרה לבקשה. אנא אמרו שוב = שומעים אותכם.
לא זוהה דיבור = לא שומעים. תנסו שוב?
אם מישהו בעניין, בבקשה.
-
@aiib כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@נחום-גמזו כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@למה-מה-קרה גם נכון אבל הרעיון שהזכרתי טוב גם לאנשים שרוצים לבדוק אוזניות בלוטוס אז במקום להתקשר לחברים שיבדקו בעצמם
יותר קשה לבדוק איכות שמע. וגם המרה לטקסט לא בטוח שבאמת תתן אינדקציה אמיתית
אם אתה רוצה לבדוק סאונד זה באמת לא איכותי אבל אם אתה רוצה לבדוק את הדיבורית של באוזניה אז זה מצוין כח אין שום הבדל בין שמע של שיחה רגילה לשמע במערכת ivr וד''ל ודו''ק
-
@נחום-גמזו כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@aiib כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@נחום-גמזו כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@למה-מה-קרה גם נכון אבל הרעיון שהזכרתי טוב גם לאנשים שרוצים לבדוק אוזניות בלוטוס אז במקום להתקשר לחברים שיבדקו בעצמם
יותר קשה לבדוק איכות שמע. וגם המרה לטקסט לא בטוח שבאמת תתן אינדקציה אמיתית
אם אתה רוצה לבדוק סאונד זה באמת לא איכותי אבל אם אתה רוצה לבדוק את הדיבורית של באוזניה אז זה מצוין כח אין שום הבדל בין שמע של שיחה רגילה לשמע במערכת ivr וד''ל ודו''ק
תייגתי אותך בהקשר להודעה הזו
-
@נחום-גמזו כתב בשיתוף | רעיון לקו שיכול להועיל:
@aiib אוקיי אז אמרתי מה ששומעים בהקלטה של הווצאפון זה בדיוק מה שישמעו בשיחה רגילה, מה לא נכון בזה?
אם אתה רוצה לדעת האם הדיבורית עובדת לא מספיק שהיא תנפיק צלילים אלא זה צריך להיות דיבור מזוהה.
וזה מה שאמרתי שאם כוונתך לדעת אם היא באמת עובדת לא יעזור לך חיווי שיאמר לך שזוהה צליל